AUDIENŢE. A doua gala SuperStar LIVE a adus cifre bune pentru Pro TV, deşi a postul a fost depăşit de Kanal D în ţară. SuperStar a compensat la oraşe şi la tineri, unde a fost lider.
Cifrele emisiunii de la Pro TV nu au fost cu mult diferite de cele înregistrate miercuri, de 1 Decembrie. Pe de altă parte, serialul turcesc Doctorul minune de la Kanal D a scos cifre foarte bune la nivel naţional: o medie de 1,3 milioane de telespectatori pe post.
De notat că pe intervalul Doctorul Minune şi cifrele Pro TV au fost mai mari: aproximativ 1,2 milioane de persoane număra postul din Pache, cu Ştirile din Sport şi show-ul cu Smiley, Raluka, Carla's Dreams şi Moga pe interval.
SuperStar a ţinut cu o oră mai mult, iar Pro TV a avut timp să se apropie de Kanal D, raportat la media totală a show-ului muzical.
X-Factor nu a urcat Antena 1 mai sus de locul trei, conform mediei totale a emisiunii.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul SuperStar (20:25-23:30):
Naţional. SuperStar a pus Pro TV pe locul doi, sub Kanal D, în topul audienţelor de aseară. Show-ul muzical a scos puţin peste un milion de telespectatori pe minut în cele trei ore de emisie LIVE.
Lider pe interval era Kanal D, cu aproape 1,1 milioane de telespectatori pe minut.
Antena 1 era mult în urma celor două staţii rivale: pe trei, cu aproape 750.000 de telespectatori adunaţi în faţa televizoarelor pe interval SuperStar.
Urban. Liderul s-a schimbat în mediul urban. Pro TV şi-a intrat „în drepturi” şi a scos o medie de aproape 600.000 de oraşeni pe minut.
De pe locul doi Kanal D era aproape de jumătate de milion de telespecatori în medie. Următorul post din top a fost Antena 1, cu 400.000 de persoane.
Comercial. Peste 236.000 de oameni se uitau, în fiecare minut, la a doua gala SuperStar LIVE. Pro TV a fost pe primul loc în top.
Antena 1 a trecut pe doi, pe intervalul SuperStar, peste Kanal D. A numărat o medie de aproximativ 137.000 de privitori pe minut.
Imediat în urma era Kanal D, cu 126.000 de telespectatori. Postul de nişă Diva s-a clasat pe patru, pe segmentul tânăr, cu o medie de 45.000 de urmăritori.
DigiSport 1 a completat top cinci, cu 44.000 de oameni în medie, pe intervalul SuperStar.
Pro TV a fost lider şi pe noul segment comercial, al celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. A numărat 460.000 de telespectatori pe minut.
Audienta posturilor TV vineri, 3 decembrie, pe intervalul SuperStar (20:25-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.099.000 | 6.2 | 15.3 |
2 | Pro TV | 1.028.000 | 5.8 | 14.3 |
3 | Antena 1 | 746.000 | 4.2 | 10.4 |
4 | Romania TV | 432.000 | 2.5 | 6.0 |
5 | Antena 3 | 240.000 | 1.4 | 3.3 |
6 | National TV | 224.000 | 1.3 | 3.1 |
7 | DigiSport 1 | 218.000 | 1.2 | 3.0 |
8 | Antena Stars | 174.000 | 1.0 | 2.4 |
9 | Prima TV | 171.000 | 1.0 | 2.4 |
10 | Pro Cinema | 171.000 | 1.0 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 3 decembrie, pe intervalul SuperStar (20:25-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 588.000 | 6.1 | 15.6 |
2 | Kanal D | 475.000 | 5.0 | 12.6 |
3 | Antena 1 | 404.000 | 4.2 | 10.7 |
4 | Romania TV | 209.000 | 2.2 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 159.000 | 1.7 | 4.2 |
6 | DigiSport 1 | 138.000 | 1.4 | 3.7 |
7 | National TV | 106.000 | 1.1 | 2.8 |
8 | Antena Stars | 102.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | Diva | 99.000 | 1.0 | 2.6 |
10 | Pro Cinema | 86.000 | 0.9 | 2.3 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV vineri, 3 decembrie, pe intervalul SuperStar (20:25-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 236.000 | 5.7 | 19.9 |
2 | Antena 1 | 137.000 | 3.3 | 11.5 |
3 | Kanal D | 126.000 | 3.0 | 10.6 |
4 | Diva | 45.000 | 1.1 | 3.8 |
5 | DigiSport 1 | 44.000 | 1.0 | 3.7 |
6 | Antena Stars | 41.000 | 1.0 | 3.5 |
7 | Pro Cinema | 41.000 | 1.0 | 3.4 |
8 | National TV | 37.000 | 0.9 | 3.1 |
9 | TV1000 | 32.000 | 0.8 | 2.7 |
10 | Prima TV | 27.000 | 0.7 | 2.3 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Dar vad ca lauzi zilnic Antenuta. Deci lucrezi la Antenuta. Dar pe Mile nu il vezi ? De zici ca sunt 2-3 persoane angajati Pro. Pe Mile antenistul nu il vezi ?
Fierbintii chiar si 13-14 rating. Asiaticii cand ?
Sa vina live-ul la Factorati. Sa vezi rating zero.
Factoratii lideri cand zboara porcul. Nu postac ?
Factoritii Zero rating.
Si de vineri ce zici ? Pro aproape dublu comercial.
Zi ce fac Factoratii postacule. Lasa SuperStar. Nu laudai tu Antenuta cu Factor Zero ?
Ma gândesc ca va avea mai multa audienta, pentru ca oamenilor le-a fost dor de emisiunea asta, am văzut numai comentarii pozitive.
Într-adevăr, decorurile de la Superstar arată spectaculos, Theo este o prezentatoare bună, iar emisiunea merita mult mai multa audienta decât are. Nu mai există alta de o asemenea calitate în România. Și etapele de dinainte de live au fost foarte interesante. Din punct de vedere al profitului, cred ca Vocea aducea mai mult, mai ales că premiul era si mult mai mic.