AUDIENŢE. Seară fără surprize. Pro TV a dominat topul celor mai urmărite posturi TV, vineri, în intervalul de maximă audienţă. Vârf de lance a fost SuperStar, emisiune care a surclasat X-Factor de la Antena 1 şi serialul turcesc dat de Kanal D.
Noul show muzical cu Smiley, Carla's Dreams, Raluka şi Marius Moga a clasat Pro TV pe primul loc, deşi a cifrele au fost mai degrabă modeste.
Rating-ul ediţiei a treia de SuperStar s-a menţinut constant de la o săptămână la alta, iar Pro TV s-a poziţionat la o distanţă confortabilă de concurenţă.
Antena 1 şi Kanal D s-au bătut pentru locul doi. Cu Doctorul Minune, Kanal D s-a clasat pe locul secund. Abia după finalul serialului turcesc postul Intact a recuperat şi a trecut pe doi pe segmentul comercial. În schimb, chiar şi după ce Doctorul Minune s-a terminat, iar pe Kanal D a început Bravo, ai stil!, Antena 1 (cu X-Factor) a rămas pe doi în ţară şi la oraşe.
De notat că Pro TV a fost lider detaşat de audienţe încă de la ora 18:00 şi nu a mai coborât de pe primul loc până la miezul nopţii.
Citeşte şi: Românii, cu ochii pe SuperStar. Pro TV, lider cu noul show muzical. Cifrele serii
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30):
Naţional. Peste un milion de oameni s-au uitat aseară la show-ul SuperStar. Pro TV a fost lider de audienţă, cu noua emisiune ajunsă la ediţia cu numărul trei.
Locul secund pe interval a fost ocupat de Kanal D, cu peste 900.000 de telespectatori pe minut. Antena 1 s-a clasat pe trei, dar la distanţă considerabilă de primele două locuri. Pe intervalul SuperStar, număra 760.000 de persoane pe minut.
Urban. Lucrurile nu s-au schimbat prea mult nici la oraşe. În mediul urban, Pro TV a fost cel mai urmărit post. Aproximativ 576.000 de oameni s-au adunat în faţa televizoarelor când era show-ul cu Smiley, Moga, Carla's Dreams şi Raluka.
Kanal D a fost tot pe locul doi, de unde a înregistrat o medie de 483.000 de persoane din mediul urban pe minut.
Antena 1 a mai redus din diferenţă la oraşe, unde a avut cifre destul de apropiate de Kanal D. A numărat, pe interval, o medie de 453.000 de telespectatori pe minut.
Comercial 18-49. Cei mai mulţi tineri au ales SuperStar. Show-ul Pro TV a fost urmărit de aproape 250.000 de telespectatori tineri în medie, pe minut.
Următorul post clasat a fost Antena 1, care a reuşit să treacă peste Kanal D, cu o medie de 163.000 de oameni. Postul Dogan nu s-a dus mult în jos. Aproape că i-a suflat în ceafă Antenei 1, cu o medie de aproape 150.000 de tineri pe minut, când la TV era SuperStar.
Audienta posturilor TV vineri, 17 septembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.067.000 | 6.1 | 16.4 |
2 | Kanal D | 917.000 | 5.2 | 14.1 |
3 | Antena 1 | 760.000 | 4.3 | 11.7 |
4 | Romania TV | 369.000 | 2.1 | 5.7 |
5 | Antena 3 | 368.000 | 2.1 | 5.6 |
6 | DigiSport 1 | 230.000 | 1.3 | 3.5 |
7 | TVR 1 | 169.000 | 1.0 | 2.6 |
8 | Antena Stars | 169.000 | 1.0 | 2.6 |
9 | Pro Cinema | 164.000 | 0.9 | 2.5 |
10 | Happy Channel | 144.000 | 0.8 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 17 septembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 576.000 | 6.0 | 16.4 |
2 | Kanal D | 483.000 | 5.0 | 13.8 |
3 | Antena 1 | 453.000 | 4.7 | 12.9 |
4 | Romania TV | 216.000 | 2.3 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 207.000 | 2.2 | 5.9 |
6 | DigiSport 1 | 143.000 | 1.5 | 4.1 |
7 | Happy Channel | 88.000 | 0.9 | 2.5 |
8 | Antena Stars | 75.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | TVR 1 | 72.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | Pro Cinema | 63.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 17 septembrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:30-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 243.000 | 5.8 | 21.5 |
2 | Antena 1 | 163.000 | 3.9 | 14.4 |
3 | Kanal D | 148.000 | 3.5 | 13.0 |
4 | Romania TV | 40.000 | 1.0 | 3.5 |
5 | DigiSport 1 | 30.000 | 0.7 | 2.7 |
6 | Antena Stars | 30.000 | 0.7 | 2.6 |
7 | Pro Cinema | 29.000 | 0.7 | 2.5 |
8 | Antena 3 | 28.000 | 0.7 | 2.5 |
9 | Disney Junior | 27.000 | 0.6 | 2.4 |
10 | AXN | 22.000 | 0.5 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
CITEŞTE ŞI: Pro TV va difuza un nou format muzical din toamnă: SuperStar
CITEŞTE ŞI: Totul despre formatul SuperStar România, noul show al Pro TV
CITEŞTE ŞI: Marius Moga se întoarce la Pro TV. În juriu la SuperStar. Alături, şi Carla's Dreams. Cine sunt ceilalţi doi?
CITEŞTE ŞI: Semifinalele SuperStar de pe Pro TV, filmate la Arenele Romane. Se filmează acum, se dă la toamnă
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Nu e ceva grav la prima vedere dar stati
Raluka aseara l-a rugat pe un baiat concurent sa se deschida in fata fetelor in fata ei
Este exact acelasi lucru facut de katy perry la american idol cand a rugat o concurenta sa ii trimita un mesaj fostului ei iubit
Înțeleg ca cei de la pro tv încearcă sa copieze tot ca in America(acolo unde emisiunea are succes)dar nici chiar asa