AUDIENŢE. SuperStar pierde teren de la o săptămână la alta. Cifrele Pro TV-ului au fost în scădere faţă de vinerea trecută. Mai mult, Kanal D i-a suflat în ceafă şi chiar a depăşit, cu un avans mic ce-i drept, postul din Pache Protopoescu la nivelul întregii ţări.
Pro TV s-a desprins ceva mai mult de Kanal D în mediul urban şi pe segmentul comercial, unde a ocupat primul loc.
De notat că Pro TV şi Kanal D au avut cifre şi mai apropiate pe intervalul de intersecţie SuperStar-Doctorul Minune (care s-a terminat la ora 22:30). Până să se termine serialul turcesc, Kanal D câştiga detaşat publicul la nivel naţional şi era la egalitate cu Pro TV şi în mediul urban.
Producţia postului Dogan a avut cifre constante de la o săptămâna la alta, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut.
X-Factor abia s-a văzut în topul audienţelor. Show-ul nu a pus Antena 1 mai sus de locul trei, iar diferenţa faţă de principalele rivale a fost considerabilă.
Citeşte şi: SuperStar rămâne sus, vineri. Cu cifre în creştere. X-Factor, mult în urmă. Antena 1 a fost pe trei
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:30):
Naţional. Pro TV şi Kanal D s-au luptat pentru fiecare telespectator. Au fost aproape la egalitate, când la TV era SuperStar, însă cu mic avans postul Dogan şi-a adjudecat primul loc.
Aşadar, SuperStar a fost urmărit de 1.011.000 de telespectatori şi punea Pro TV pe locul doi. Din poziţia de lider, Kanal D număra 1.015.000 de persoane pe minut.
Antena 1 era mult în urma celor două posturi concurente, iar pe intervalul SuperStar aduna o medie de 740.000 de telespectatori.
Urban. Pro TV a câştigat ceva mai mult public la oraşe, mai ales când serialul turcesc de pe Kanal D a ajuns la final. Pe intervalul SuperStar, Kanal D s-a clasat pe doi cu o medie de 480.000 de persoane.
Locul trei, pe acelaşi interval, a fost ocupat de Antena 1. Postul Intact număra 386.000 de privitori pe minut.
Comercial. Aproape 220.000 de tineri aveau televizoarele pe Pro TV, când se difuza SuperStar. Postul din Pache a fost lider pe acest segment de public tânăr, 18-49.
Pro TV a fost pe primul loc şi pe noul comercial, al celor cu vârste cuprinse între 21-54 de ani (cu aproape jumătate de milion de oameni).
Kanal D s-a clasat pe doi, cu 160.000 de telespectatori pe minut. Antena 1 a completat podiumul şi a înregistrat o medie de 145.000 de oameni.
Locuri bune pe segmentul comercial 18-49 au bifat posturile DigiSport 1 (cu Chindia-FCSB) şi Pro Cinema (care avea Gardienii galaxiei).
Audienta posturilor TV vineri, 1 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.015.000 | 5.8 | 14.6 |
2 | Pro TV | 1.011.000 | 5.7 | 14.5 |
3 | Antena 1 | 740.000 | 4.2 | 10.6 |
4 | Romania TV | 435.000 | 2.5 | 6.2 |
5 | DigiSport 1 | 395.000 | 2.2 | 5.7 |
6 | Antena 3 | 378.000 | 2.1 | 5.4 |
7 | Pro Cinema | 189.000 | 1.1 | 2.7 |
8 | TVR 1 | 153.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Antena Stars | 143.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Realitatea Plus | 135.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 1 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 525.000 | 5.5 | 14.6 |
2 | Kanal D | 479.000 | 5.0 | 13.4 |
3 | Antena 1 | 386.000 | 4.0 | 10.8 |
4 | DigiSport 1 | 248.000 | 2.6 | 6.9 |
5 | Romania TV | 198.000 | 2.1 | 5.5 |
6 | Antena 3 | 185.000 | 1.9 | 5.2 |
7 | Happy Channel | 83.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | TVR 2 | 82.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Pro Cinema | 81.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | Realitatea Plus | 76.000 | 0.8 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 1 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 220.000 | 5.3 | 19.4 |
2 | Kanal D | 160.000 | 3.8 | 14.1 |
3 | Antena 1 | 145.000 | 3.5 | 12.7 |
4 | DigiSport 1 | 90.000 | 2.2 | 7.9 |
5 | Pro Cinema | 38.000 | 0.9 | 3.3 |
6 | Digi 24 | 36.000 | 0.9 | 3.2 |
7 | AXN | 27.000 | 0.7 | 2.4 |
8 | Romania TV | 26.000 | 0.6 | 2.3 |
9 | Antena 3 | 25.000 | 0.6 | 2.2 |
10 | AMC | 20.000 | 0.5 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Si adelinara sub vlad fierbinti visuri filme meciuri iar