Skip to main content

SuperStar se duce-n jos. Pro TV a câştigat oraşele şi tinerii, dar a pierdut la mustaţă ţara. În faţa Kanal D

 
SuperStar se duce-n jos. Pro TV a câştigat oraşele şi tinerii, dar a pierdut la mustaţă ţara. În faţa Kanal D

AUDIENŢE. SuperStar pierde teren de la o săptămână la alta. Cifrele Pro TV-ului au fost în scădere faţă de vinerea trecută. Mai mult, Kanal D i-a suflat în ceafă şi chiar a depăşit, cu un avans mic ce-i drept, postul din Pache Protopoescu la nivelul întregii ţări. 

Publicitate

Pro TV s-a desprins ceva mai mult de Kanal D în mediul urban şi pe segmentul comercial, unde a ocupat primul loc. 

De notat că Pro TV şi Kanal D au avut cifre şi mai apropiate pe intervalul de intersecţie SuperStar-Doctorul Minune (care s-a terminat la ora 22:30). Până să se termine serialul turcesc, Kanal D câştiga detaşat publicul la nivel naţional şi era la egalitate cu Pro TV şi în mediul urban. 

Producţia postului Dogan a avut cifre constante de la o săptămâna la alta, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut. 

X-Factor abia s-a văzut în topul audienţelor. Show-ul nu a pus Antena 1 mai sus de locul trei, iar diferenţa faţă de principalele rivale a fost considerabilă. 


Citeşte şi: SuperStar rămâne sus, vineri. Cu cifre în creştere. X-Factor, mult în urmă. Antena 1 a fost pe trei


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:30):

Naţional. Pro TV şi Kanal D s-au luptat pentru fiecare telespectator. Au fost aproape la egalitate, când la TV era SuperStar, însă cu mic avans postul Dogan şi-a adjudecat primul loc. 

Aşadar, SuperStar a fost urmărit de 1.011.000 de telespectatori şi punea Pro TV pe locul doi. Din poziţia de lider, Kanal D număra 1.015.000 de persoane pe minut. 

Antena 1 era mult în urma celor două posturi concurente, iar pe intervalul SuperStar aduna o medie de 740.000 de telespectatori. 

Urban. Pro TV a câştigat ceva mai mult public la oraşe, mai ales când serialul turcesc de pe Kanal D a ajuns la final. Pe intervalul SuperStar, Kanal D s-a clasat pe doi cu o medie de 480.000 de persoane.

Locul trei, pe acelaşi interval, a fost ocupat de Antena 1. Postul Intact număra 386.000 de privitori pe minut.  

Comercial. Aproape 220.000 de tineri aveau televizoarele pe Pro TV, când se difuza SuperStar. Postul din Pache a fost lider pe acest segment de public tânăr, 18-49.

Pro TV a fost pe primul loc şi pe noul comercial, al celor cu vârste cuprinse între 21-54 de ani (cu aproape jumătate de milion de oameni). 

Kanal D s-a clasat pe doi, cu 160.000 de telespectatori pe minut. Antena 1 a completat podiumul şi a înregistrat o medie de 145.000 de oameni. 

Locuri bune pe segmentul comercial 18-49 au bifat posturile DigiSport 1 (cu Chindia-FCSB) şi Pro Cinema (care avea Gardienii galaxiei).

Audienta posturilor TV vineri, 1 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.015.000 5.8 14.6
2 Pro TV 1.011.000 5.7 14.5
3 Antena 1 740.000 4.2 10.6
4 Romania TV 435.000 2.5 6.2
5 DigiSport 1 395.000 2.2 5.7
6 Antena 3 378.000 2.1 5.4
7 Pro Cinema 189.000 1.1 2.7
8 TVR 1 153.000 0.9 2.2
9 Antena Stars 143.000 0.8 2.1
10 Realitatea Plus 135.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 1 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 525.000 5.5 14.6
2 Kanal D 479.000 5.0 13.4
3 Antena 1 386.000 4.0 10.8
4 DigiSport 1 248.000 2.6 6.9
5 Romania TV 198.000 2.1 5.5
6 Antena 3 185.000 1.9 5.2
7 Happy Channel 83.000 0.9 2.3
8 TVR 2 82.000 0.9 2.3
9 Pro Cinema 81.000 0.8 2.3
10 Realitatea Plus 76.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 1 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 220.000 5.3 19.4
2 Kanal D 160.000 3.8 14.1
3 Antena 1 145.000 3.5 12.7
4 DigiSport 1 90.000 2.2 7.9
5 Pro Cinema 38.000 0.9 3.3
6 Digi 24 36.000 0.9 3.2
7 AXN 27.000 0.7 2.4
8 Romania TV 26.000 0.6 2.3
9 Antena 3 25.000 0.6 2.2
10 AMC 20.000 0.5 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Gigilescu Gigilescu
    Mascatii sub Adela doamne iar

    Si adelinara sub vlad fierbinti visuri filme meciuri iar
  • Gigilescu Gigilescu
    Turcia nu e asia iete educația la postaci

    Pai asta zic postacule. Emisiunea se numeste Asia Express dar tu filmezi in Turcia (Europa) ? Ai inteles acum cap de guma ?
  • Șerban Șerban
    Superstar (cel puțin felul în care ProTV abordează acest format) e o emisiune sub-mediocră din absolut toate punctele de vedere. 90% din concurenți nu au absolut nicio treabă cu muzica. Partea mai nasoală e că jurații (care sunt niște vedete de care telespectatorii s-au săturat până peste cap) îi ridică în slăvi, deși vezi cum sângele le curge subtil din urechi, și e cât se poate de evident că această *** e forțată de producători. Formatul în sine este superior X-Factor; concurenții și jurații însă, sunt sub cei de la Eurovision.
  • Xenox Xenox
    @Bogdanel Turcia este, in cea mai mare parte. in Asia.
  • Mile Mile
    Mascatii sub Adela doamne iar
  • Mile Mile
    Turcia nu e asia iete educația la postaci
  • Cinefil Cinefil
    E clar. In Romania nu prea mai intereseaza pe nimeni de emisiuni cu muzica.
  • Bogdanel Bogdanel
    Mscatii tot rating mic , degeaba a mutat , ambele dispar din grila în noiembrie, asia nu făcut nimeni în România ha

    Masked peste Factorati si Umor Sec (asta e tot ce conteaza). Asiatici sub Vlad, Visuri, Fierbinti (asta e tot ce conteaza).
    Apropo, Asia Express dar filmezi in Turcia. De aici audiente zero. Ha ha !
  • Xenox Xenox
    Milica, eu as zice sa te uiti la Chix Factor al tau. Pe ce loc ati fost aseara? Iti spun eu, pe 3, Dupa Kanal D si Pro TV, la mare distanta. Degeaba o dai tu cu "mascatii", ca voi stati si mai rau.
  • Mile Mile
    Mscatii tot rating mic , degeaba a mutat , ambele dispar din grila în noiembrie , asia nu făcut nimeni în România ha
  • Ionutescu Ionutescu
    Dacă punea filme avea rating mare ha

    Vezi ca SuperStar peste debutul Umor Sec. Nu zici asta postac ?
  • Ionutescu Ionutescu
    Jfk e de doi lei identica cu toate vechi

    Ca si asiaticii barati identica cu toate vechi
  • Ionutescu Ionutescu
    Nici vocea nu va o sa facă rating mare

    Nu conteaza postac. E tot peste Factoratii Zero.
  • Ionutescu Ionutescu
    Nu își mai doresc romanii acest gen

    Ca si Asiaticii Zero. Sub Vlad, Visuri, Fierbinti, filme antice.
  • Ionutescu Ionutescu
    Dacă punea filme avea rating mare ha

    Dar de Factoratii nu zici nimic ? Sau Asiatici ? Duminica sub filme antice.

Trimite un comentariu

sus