AUDIENŢE. „Meciul” în audienţe de miercuri seara s-a dat între Visuri la cheie şi Asia Express. Deşi nici Pro TV nu a fost foarte jos, câştigătorul serii a fost postul Antena 1.
Cum? Detalii în continare:
- Visuri la cheie: Timp de două ore, Pro TV a fost lider în ţară şi pe segmentul tânăr al celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. Pe acelaşi interval, cel al emisiunii prezentate de Dragoş Bucur, Antena 1 conducea la oraşe şi pe segmentul tânăr „clasic”, al celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.
- Asia Express: După ce s-a terminat Visuri la cheie şi a început emisiunea lui Andi Moisescu, Pe bune, Antena 1 a recuperat atât publicul din ţară, cât şi noul comercial.
Astfel, dacă ne referim la media celor aproape patru ore de Asia Express, Antena 1 a fost lider pe toate segmentele de public. A fost mai jos doar când Asia Express şi Visuri la cheie s-au duelat direct.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30):
Naţional. Peste 1,3 milioane de români s-au uitat aseară, în medie, la Visuri la cheie. Emisiunea cu Dragoş Bucur a pus Pro TV pe primul loc în topul audienţelor.
Locul doi a fost disputat de două posturi, pe intervalul Visuri la cheie. Imediat după Pro TV s-a clasat Kanal D, cu 1,27 milioane de persoane, în timp ce Antena 1 o medie de peste 1,2 milioane persoane pe minut.
Urban. Locurile s-au inversat la oraşe. Antena 1 a trecut peste Pro TV şi Kanal D, pe primul loc. Cu Visuri la cheie, Pro TV a coborât pe trei în mediul urban, unde emisiunea a fost urmărită de 676.000 de telespectatori pe minut.
Staţia Intact număra o medie de 740.000 de persoane, pe intervalul Visuri la cheie.
Postul Dogan era a doua televiziune din top, cu cifre ce au sărit de 600.000 de telespectatori în medie.
Comercial 18-49. Visuri la cheie a pus Pro TV pe locul doi, când vorbim de segmentul tânăr al celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Postul aduna 284.000 de privitori pe minut.
Antena 1 era tot lider, pe intervalul de intersecţie Asia Express-Visuri la cheie, înregistrând o audienţă medie de aproximativ 330.000 de persoane.
Locul trei era ocupat de Kanal D, cu 164.000 de persoane pe minut.
Comercial 21-54. Pe noul comercial, Pro TV a fost lider. Visuri la cheie a adunat cei mai mulţi telespectatori cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. Aproape 600.000 de oameni s-au uitat la emisiunea cu Dragoş Bucur.
Locul secund era ocupat Antena 1 pe acest segment, fiind urmărit de peste jumătate de milion de oameni. Kanal D completa podiumul, cu 385.000 de privitori.
De notat că după ce s-a terminat Visuri la cheie, Antena 1 a trecut pe primul loc şi pe acest segment.
Audienta posturilor TV miercuri, 10 noiembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.329.000 | 7.5 | 16.2 |
2 | Kanal D | 1.274.000 | 7.2 | 15.5 |
3 | Antena 1 | 1.205.000 | 6.8 | 14.7 |
4 | Romania TV | 586.000 | 3.3 | 7.1 |
5 | Antena 3 | 491.000 | 2.8 | 6.0 |
6 | National TV | 368.000 | 2.1 | 4.5 |
7 | DigiSport 2 | 208.000 | 1.2 | 2.5 |
8 | Happy Channel | 203.000 | 1.1 | 2.5 |
9 | Antena Stars | 192.000 | 1.1 | 2.3 |
10 | Realitatea Plus | 170.000 | 1.0 | 2.1 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV miercuri, 10 noiembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 738.000 | 7.7 | 16.9 |
2 | Kanal D | 608.000 | 6.4 | 13.9 |
3 | Pro TV | 576.000 | 6.0 | 13.1 |
4 | Antena 3 | 323.000 | 3.4 | 7.4 |
5 | Romania TV | 269.000 | 2.8 | 6.1 |
6 | National TV | 186.000 | 1.9 | 4.3 |
7 | DigiSport 2 | 147.000 | 1.5 | 3.4 |
8 | Happy Channel | 126.000 | 1.3 | 2.9 |
9 | Antena Stars | 110.000 | 1.1 | 2.5 |
10 | Realitatea Plus | 100.000 | 1.0 | 2.3 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV miercuri, 10 noiembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 331.000 | 8.0 | 23.2 |
2 | Pro TV | 284.000 | 6.8 | 19.9 |
3 | Kanal D | 164.000 | 3.9 | 11.5 |
4 | National TV | 67.000 | 1.6 | 4.7 |
5 | DigiSport 2 | 48.000 | 1.1 | 3.3 |
6 | Antena 3 | 43.000 | 1.0 | 3.0 |
7 | Antena Stars | 37.000 | 0.9 | 2.6 |
8 | Happy Channel | 29.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Digi 24 | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
10 | Romania TV | 28.000 | 0.7 | 1.9 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV miercuri, 10 noiembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), pe noul public COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):
COMERCIAL 21-54 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 576.000 | 8.2 | 20.8 |
2 | Antena 1 | 538.000 | 7.7 | 19.4 |
3 | Kanal D | 385.000 | 5.5 | 13.9 |
4 | National TV | 108.000 | 1.5 | 3.9 |
5 | Antena 3 | 105.000 | 1.5 | 3.8 |
6 | Romania TV | 89.000 | 1.3 | 3.2 |
7 | DigiSport 2 | 69.000 | 1.0 | 2.5 |
8 | Antena Stars | 62.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Diva | 44.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Happy Channel | 43.000 | 0.6 | 1.5 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Pro peste toate 4 de la antenuta zero. Plangi !