O nouă companie de interes public dedicată minorilor. CNA a trimis către posturile de radio şi TV o recomandare pentru preluarea, în regim de campanie socială, a unui spot de conştientizare şi prevenire a agresiunii sexuale asupra minorilor.
Solicitarea a fost făcută la Consiliul Naţional al Audiovizualului de către Poliţia Română şi Asociaţia Telefonul Copilului.
Ramona Dabija, comisar şef de Poliţie:
„Aceşti agresori se fac că nu înţeleg gravitatea faptelor. Asta ne dorim, să ajungem la cât mai mulţi cetăţeni, să explicăm că această atingere nedorită nu trebuie să existe.“
Membrii CNA au votat marţi, 1 februarie, în unanimitate, recomandarea de preluare a campaniei, atât la nivel local, cât şi naţional, pentru o perioadă de şase luni.
Intitulată „Atingeri nedorite”, campania naţională de prevenire a agresiunii sexuale asupra minorilor a fost realizată Poliţia Română şi Asociaţia Telefonul Copilului, cu sprjinul Ambasadei Statelor Unite ale Americii în România. Proiectul este semnat de agenţia de comunicare integrată Mercury360.
„Regulile de prevenire se aplică şi atunci când vorbim despre persoane pe care le cunoşti. Chiar dacă le placi şi au autoritate asupra ta, nu au dreptul să te atingă în zonele intime“, atrag atenţia iniţiatorii campaniei.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii