Skip to main content

Kaufland, reclamat la CNA, că face publicitate comparativă cu sintagma „Atât de ieftin”. Ce a decis forul

 
Kaufland, reclamat la CNA, că face publicitate comparativă cu sintagma „Atât de ieftin”. Ce a decis forul

Caz inedit la CNA. Forul audiovizual a avut de analizat o reclamaţie a unui cetăţean pentru sloganul retailerului Kaufland „Atât de ieftin!”. Şi mai interesant este că reclamantul s-a adresat ANAF, care la rândul său s-a îndreptat către CNA. 

Publicitate

„Publicitate comparativă; retailer-ul Kaufland foloseşte o reclama ieri 25.10.2023 pe PTO TV si de mult timp cu sintagma ”ATAT DE IEFTIN” care prin repetare ne ucide voinţa de a alege varianta corecta”, spune mesajul reclamantului (greşelile de redactare îi aparţin). 

Forul audiovizual a analizat petiţia aşa cum este obligat să o facă de fiecare dată cu orice fel de plângere şi a considerat că nu este vorba de „publicitate comparativă” şi nici de vreo alte încălcare. 

În plus, şi Comitetul Român al Publicităţii  a ajuns la concluzia că nu se încalcă prevederile codului RAC deoarece mesajul „Atât de ieftin” nu poate fi considerat publicitate comparativă. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus