Consiliul Naţional al Audiovizualului a acordat în şedinţa de astăzi o licenţă pentru o televiziune de teleshopping cu denumirea Mediacom TV, societăţii Rainbow Media Communication.
Televiziunea se va lansa cu o investiţie de 100.000 de euro, potrivit informaţiilor prezentate în proiectul de la CNA.
Rainbow Media Communication îi are acţionari pe oamenii de afaceri din Italia, Latagliata Emanuele (67%) şi Latagliata Rinaldo (33%).
Emanuele Latagliata, prezent în şedinţa CNA, le-a povestit membrilor CNA că este în România încă din 2005 şi că în 2009 a încercat să lanseze trei posturi noi de televiziune, însă proiectul a eşuat deoarece companiile de cablu i-au transmis că nu au spaţiu pentru a adăuga canalele TV.
Emanuele Latagliata:
„Programul va fi în direct şi vom avea testimoniale de la actori, prezentatori. Va fi un teleshopping „soft”. Vor fi programe şi de divertisment, dar şi de explicare a produselor, totul în limba română, cu actori, cu persoane cunoscute din Italia sau din România.”
Marco Rosetti, coordonator de proiect la Bucureşti
„Modelul de business nu este doar de a prelua nişte clipuri video produse în străinătate şi a le traduce. Nu va fi pur şi simplu 24 de ore de publicitate. Sunt produse care vor fi integrate într-un mod interactiv.”
În România există deja trei televiziuni cu aceeaşi tematică, Top Shop TV, 24 Mix Teleshop şi Shop on TV. Mai există o licenţă şi pentru televiziunea Prima Shop 24, care nu a fost încă lansată.
Rainbow Media Communication nu este la prima încercare de a lansa televiziuni în România. Compania a mai primit, în anul 2009, licenţe audiovizuale pentru televiziunile Estetik TV (SPA şi medicină holistică), Habitat TV (urbanism, construcţii sau arhitectură) şi Automotive Channel (auto), anunţând atunci o investiţie de 500.000 de euro.
Posturile nu au mai fost lansate de proprietar, prin urmare şi-au pierdut licenţele în anul 2011.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii