VIDEO. Ce conţine vaccinul? - Este noua abordare pe care mizează Guvernul în campania prin care vrea să convingă românii să se vaccineze. Executivul a lansat şi noi spoturi TV, în parteneriat cu Unicef.
În total, au fost lansate 11 spoturi, după cum a anunţat premierul Florin Cîţu într-o conferinţă de presă, tot ieri. Sunt trei spoturi generale, iar restul au fost făcute pe public ţintă: elev, mamă, bunică, turist, tânăr care merge la concerte.
Oficialii Guvernului nu au precizat cine este autorul/agenţia din spatele spotului. Doar că proiectul a fost realizat pro-bono, după cum a declarat şi prim-ministrul.
Şi premierul Cîţu apare într-un spot, însă a precizat că spotul cu el este doar pentru pagina personală de Facebook.
O parte dintre spoturi vor fi date în regim de anunţuri de interes public, după o decizie luată tot ieri de Consiliul Naţional al Audiovizualului. Conform unei recomandări emise de forul audiovizual, sunt şapte spoturi care vor rula la televizor şi la radio în contextul campaniei de informare privind vaccinarea împotriva Covid-19.
Aşadar, Guvernul nu va mai da bani televiziunilor, însă decizia editorială de difuzare le aparţine acestora din urmă.
O notă interesantă: în urmă cu o săptămână, posturile TV au făcut o cerere la CNA să se scoată reglementarea care spune că spoturile de interes public se dau gratuit. Cu alte cuvinte, ca şi spoturile Guvernului să fie date pe TV doar pe bani (cum s-a întâmplat anul trecut). CNA a respins cererea televiziunilor.
„Astăzi deschidem o campanie de informare cu o nouă abordare, bazată pe emoţie. Fiecare român care încă nu s-a vaccinat ar trebui să se gândească la ce-i lipseşte, la cum i se va schimba viaţa dacă s-ar vaccina.
Dacă vreţi să mergeţi să vă vedeţi părinţii mai des, soluţia este să vă vaccinaţi. Cel mai sigur mod de a avea un concediu reuşit este să vă vaccinaţi”, a spus Florin Cîţu la conferinţa de lansare a campaniei.
Prmeierul a continuat:
„Această campanie are o temă pe care am promovat-o şi până acum: Împreună învingem pandemia. Astăzi, introducem un element nou, întrebarea care stă la baza acestei campanii - Ce conţine vaccinul?
Întrebarea este mai mult despre ceea ce înseamnă pentru fiecare dintre noi acest vaccin şi despre cum ne ajută să revenim la normalitate.”
Despre clipuri, Cîţu a spus:
„Sunt spoturi făcute pentru a ne putea regăsi fiecare în ele”, conform declaraţiilor acestuia.
Chiar Florin Cîţu este „actor” principal într-un spot, care însă nu va fi difuzat pe TV sau la radio, ci doar pe pagina sa de Facebook.
Citeşte şi: EXCLUSIV. Ce agenţie de publicitate a făcut spoturile pro-vaccinare pentru Guvern?
VIDEO 1
VIDEO 2
VIDEO 3
VIDEO 4
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
a dus suspiciunea mai departe cu expresia care s-a vrut metaforica - ce contine vaccinul... Trebuia formulat Ce inseamna vaccinul