Skip to main content

COMUNICAT. Focus 18, creştere semificativă de audienţă. Locul 3 pentru Prima TV în intervalul 18.00 - 19.00, pe 8 septembrie

 
COMUNICAT. Focus 18, creştere semificativă de audienţă. Locul 3 pentru Prima TV în intervalul 18.00 - 19.00, pe 8 septembrie

Ştirile echilibrate şi reportajele ce scot la iveală extraordinarul din oameni sunt, în continuare, în topul preferinţelor românilor. Prima TV Crede în tine, în puterea informaţiei, în puterea telespectatorilor, în echilibru şi jurnalism de calitate.

Publicitate

Joi, 08 septembrie, Focus 18, programul principal de ştiri de la Prima TV, s-a clasat pe locul 3 în  targetul 18-54 din mediul urban, după Pro TV şi Antena 1, devansând toate celelalte televiziuni.

În intervalul 18-18:45, peste 70.000 de telespectatori se uitau la Prima TV.

Postul de televiziune a înregistrat 1,4% puncte de rating  şi o cotă de piaţă de 8,7 %. 

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Ediţia de Focus 18 a fost urmată, la 21.00, de o ediţie Breaking News a ştirilor, dedicată celei care a fost cel mai longeviv monarh al Angliei, Regina Elizabeta a-II-a.

Timp de o oră, Prima TV a fost singura televiziune comercială care a întrerupt programul pentru  a aduce un omagiu celei care a fost pentru umanitate un simbol al loialităţii şi al angajamentului faţă de serviciul public.

Audienţele FOCUS 18 indică performanţa în creştere a emisiunii. În comparaţie cu joia anterioară, Focus 18 a înregistrat o creştere la capitolul audienţă şi cotă de piaţă de peste 200% (rating 1.4 vs 0.4, share 8.7 vs 2.7), conform Kantar Media. În condiţile în care vizionarea TV, în comparaţie cu săptămâna anterioară, a înregistrat o uşoară scădere, în perioada 05-08 septembrie, în intervalul 18.00-19.00, audienţa Focus a crescut cu 64% pe targetul comercial. La nivel naţional şi urban creşterea a fost de peste 25%, potrivit datelor furnizate de Kantar Media.

FOCUS 18 este jurnalul principal al zilei la Prima TV şi este prezentat de Andreea Berecleanu (luni-joi) şi Marius Saizu (vineri, sâmbătă, duminică). Din această toamnă, jurnaliştii FOCUS pun Focus pe ei, pe telespectatori, şi pornesc o serie de campanii puternice,  în parteneriat cu cei aflaţi în faţa micului ecran. Şi tot din septembrie,  ştirile Focus sunt şi mai ancorate în realitatea socială şi politică. Focus 14 este cu 30 de minute mai lung şi oferă telespectatorilor  o serie de dezbateri interesante pe marginea subiectelor fierbinţi ale zilei.

Ştirile Focus sunt coordonate din 1 septembrie de Costi Mocanu, director news & current affairs, şi Mădălina Rădulescu, redactor şef. 

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus