Skip to main content

COMUNICAT. Unilever Food Solutions & 51 Agency lansează o campanie care încurajează românii să scape de stânjeneală când vine vorba de a oferi #ComplimenteBucatarului

 
COMUNICAT. Unilever Food Solutions & 51 Agency lansează o campanie care încurajează românii să scape de stânjeneală când vine vorba de a oferi #ComplimenteBucatarului

COMUNICAT. #ComplimenteBucatarului este o iniţiativă powered by UniChef, proiect Unilever Food Solutions România, dedicată bucătarilor profesionişti din România.

Publicitate

Campania încurajează clienţii să întrebe mai des cine este bucătarul, să îl menţioneze atunci când postează online şi să transmită complimente bucătarilor atunci când mănâncă la restaurant.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

#ComplimenteBucatarului este o iniţiativă de suflet pentru noi, dedicată bucătarilor profesionişti. Campania îşi doreşte să aducă promovare şi energie bucătarilor care trăiesc cu pasiune şi multă muncă într-o industrie care nu este uşoară, care a trecut prin nişte ani dificili, dar care este atât de frumoasă. Ne dorim să se ofere mai des în România #ComplimenteBucatarului! - Evelina Băroiu, Marketing Manager Unilever Food Solutions Romania

Românii îşi pot complimenta online până pe 30 noiembrie bucătarii preferaţi. Pentru bucătari, campania complimentebucatarului.ro aduce vizibilitate şi kituri speciale, iar pentru clienţi vouchere de 500 lei pentru a mânca în oraş cu prietenii la bucătarul lor preferat.

Nu este uşor să fii bucătar profesionist, iar cei care fac performanţă sunt nişte oameni extraordinar de pasionaţi de gastronomie. Fac artă în farfurie! Farfurii pe care le pozăm, le postăm online, tag-uim locaţia, dar... cine a gătit preparatul? Ştim cine este bucătarul? Omul care lucrează ore-n şir în picioare şi scoate zeci de farfurii pe uşa bucătăriei per oră? Îi transmitem aprecierea noastră? - Elena Filip, Fondator 51.agency

Tot pe complimentebucatarului.ro pot fi găsite practici de la nivel internaţional prin care complimentele nu rămân doar cuvinte; spre exemplu, în străinătate clienţii adesea trimit un pahar sau o sticlă de vin bucătarului în semn de apreciere.

Iar clienţii nu sunt singurii care pot iniţia acest dialog. Campania conţine idei şi pentru Chefi despre cum pot forma o legătură mai apropiată cu clienţii şi a-i fideliza, un mare avantaj mai ales cand vine vorba despre importanţa recenziilor ca factor decident în atragerea de clienţi noi.

Cum a fost primită campania?

8 influenceri au trăit o experienţă altfel: una în care au interacţionat cu bucătarul şef, au discutat cu el despre meniu şi au aflat povestea preparatelor pe care le-au degustat. Au povestit apoi, în propriile cuvinte, pe paginile lor social media şi printr-o campanie de Social Display rulată în parteneriat cu Ringier România şi ProductLead. Reacţiile bucătarilor, influencerilor şi comunităţii lor au confirmat relevanţa mesajului.

Feedback-ul bucătarilor a fost unul nemaipomenit. Pentru ei sursele de energie sunt echipa, familia şi clienţii multumiţi. Aprecierea clienţilor le oferă puterea de a continua. Complimentele contează enorm pentru moralul echipei din bucătărie! - Robert Voicu, Head Chef Unilever Food Solutions România

Când am început campania, existau doar 2 postări online cu #ComplimenteBucatarului. Iar acum vedem mesaje de apreciere pentru bucătarii profesionişti zilnic pe Facebook şi pe Instagram. - Andreea Albu, New Media Lead 51.agency

Campania îşi doreşte să formeze un nou obicei în România şi asta nu este niciodată uşor. Acum, nu este ceva uzual să se ofere complimente echipei din bucătărie.

Am vrut să vedem ce ne opreşte să spunem #ComplimenteBucatarului. Am inclus premii în campanie şi am testat o paletă amplă de mesaje. Ce am descoperit? Oamenii care oferă complimente bucătarilor sunt de obicei cei care ştiu ce se întâmplă în spatele uşilor bucătăriei. Aşa că am pus reflectorul acolo cu mesaje de tipul “Câţi paşi face un bucătar zilnic?” - Cristina Negoescu. Experience Design Lead 51.agency

Este un pas mare de făcut de la intenţie la acţiune repetată atunci când este vorba de un obicei nou, dar când există deja o comunitate activă în spatele campaniei, iniţiativa devine mai uşor de susţinut pe termen lung.

Cine este UniChef?

UniChef este comunitatea bucătarilor profesionişti din România în care aceştia învaţă unii de la ceilalţi, în mod practic, perfecţionându-se prin noi tehnici, testând produse, interacţionând direct cu maeştri culinari de renume. UniChef înseamnă demonstraţii culinare de excepţie, premii la institute culinare locale şi internaţionale, legături profesionale valoroase, susţinerea unei comunităţi.

Proiectul educaţional UniChef este o iniţiativă locală a Unilever Food Solutions România. Este un proiect construit împreună cu bucătarii-profesori ce predau în cadrul UniChef şi pe care vom continua să îl creştem pas cu pas, pe baza feedback-ului deschis al tuturor celor implicaţi. - Sorin Iozu, Country Manager Unilever Food Solutions România

UniChef a aniversat 7 ani anul acesta, timp în care bucătarii din România au învăţat de la 28 de Maeştri Culinari de renume din 33 de module de curs şi 149 reţete, cu sesiuni regionale în 11 oraşe din România, s-au întâlnit la Cupa Anuală UniChef, s-au susţinut prin sesiunile de mentorat #AskTheChef. Au avut parte de incubatorul de delivery în 2021 cu experţi care au ţinut sesiuni esenţiale pentru un business HoReCa profitabil, urmate de workshop-uri despre bucătăria vegană şi street food.

Toate cursurile şi sesiunile UniChef pot fi accesate în aplicaţia UniChef România. Este locul de întâlnire online cu resurse, evenimente şi noutăţi. Sunt deja 2000 de bucătari în UniChef România şi comunitatea continuă să crească în fiecare an. - George Barbu, Industry Lead HoReCa, 51.agency

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Margo Margo
    Poate pentru influencerii care mananca gratis, eu platesc pentru ce mananc. E valabil si pentru macdonalds sau doar pentru restaurante care servesc mimumu cu sos bichon si trufe roz?

Trimite un comentariu

sus