COMUNICAT. Lansarea colecţiei GAME OF THRONES X PANDORA cu 12 piese speciale este dedicată fanilor Pandora, fiind răspunsul brandului la cererea copleşitoare din partea clienţilor care sunt dornici de noi forme de exprimare pentru bijuteriile-poveste.
Disponibilă în magazine din 28 septembrie, colecţia aduce noi tehnici de realizare a bijuteriilor, toate creaţiile fiind inspirate din simbolismul iconic din faimoasa serie TV.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
O colaborare oficială cu Warner Bros. Discovery Global Consumer Products, colecţia Game of Thrones x Pandora aduce la viaţă într-un mod creativ şi spectaculos atmosfera din popularul serial. Fiecare bijuterie din colecţie spune propria poveste din seria temelor explorate de-a lungul seriei, invitând purtătorii să exprime un anumit punct de vedere prin alegerea făcută.
Directorii creativi Pandora, A. Filippo Ficarelli şi Francesco Terzo au menţionat despre parteneriat:
„Fiecare bijuterie din colecţie spune o poveste şi te readuce la un moment din serial sau la un personaj iubit. Pentru noi a fost important să reprezentăm simbolurile din serie. Poveştile din spatele lor te fac să te simţi puternic, ca şi cum orice ar fi posibil”.
O viziune comună prin design şi arta creării bijuteriilor
Lumea Game of Thrones este faimoasă pentru Marile ei Case, pentru familiile prezentate, dar şi pentru armura care le reprezintă, cu personaje unite printr-o identitate comună. Colecţia explorează conceptul de bijuterii ca armură, cu elemente ale seriei transformate în creaţii purtabile, permiţând fanilor să îşi exprime pasiunea pentru Game of Thrones, dar şi propria identitate prin modul în care aleg să poarte bijuteriile.
Tehnicile de creare a noii colecţii reflectă în detaliu poveştile, texturile şi peisajele din seria Game of Thrones. Explorând lumea vizuală a serialului, inspiraţia pentru noua colecţie vine din stilul clasic Pandora de prelucrare a argintului 925, cu ajutorul căruia au fost obţinute detaliile contrastante de pe noile bijuterii. Această tehnică stă la baza talismanului “Iron Throne”, care simbolizează jocul puterii din centrul poveştii seriei, contrapunctul fiind o piatră verde ce simbolizează smaraldul încrustat pe una dintre săbii.
Noile tehnici de creaţie, cum ar fi folosirea laserului, sunt esenţiale pentru traducerea temelor cheie în bijuterii statement. Folosită pe clema unei brăţări reprezentând Casa Targaryen şi Casa Stark, această tehnică aduce împreună elementele contrastante de foc şi gheaţă, cu lupul argintiu pe o parte şi dragonul placat cu aur de 14k pe cealaltă.
La acestea se adaugă textura specială de lanţ încrustat, recent lansată de Pandora în 2023, pe care detaliile complicate prind viaţă ca nişte solzi de dragon cu fiecare mişcare.
Talismanele “Dragon Egg“ şi “Murano Dragon “, în două nuanţe, creează un clivaj al culorilor care simbolizează contrastul dintre binele şi răul din lumea Game of Thrones.
Colecţia Game of Thrones x Pandora se lansează pe 28 septembrie 2023, în magazine şi online, membrii Pandora Club având acces early-bird.
Despre PANDORA
Pandora este cel mai mare brand de bijuterii din lume. Bijuteriile Pandora realizate manual, din materiale de înaltă calitate, oferă posibilităţi infinite de personalizare, dând putere oamenilor să-şi exprime stilul personal prin piesele sale.
Începând ca un mic magazin de bijuterii în Copenhaga, Danemarca, în urmă cu mai bine de 40 de ani, astăzi Pandora este prezentă în peste 100 de ţări. Având durabilitatea ca prioritate de top, până în 2025, Pandora va cumpăra doar argint şi aur reciclate pentru fabricarea bijuteriilor sale şi îşi va reduce emisiile de gaze cu efect de seră la jumătate de-a lungul lanţului său valoric până în 2030.
Despre Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP)
Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP), parte din Warner Bros. Discovery Global Brands, Franchise, and Experiences, extinde portofoliul puternic al companiei de mărci de divertisment şi francize în viaţa fanilor din întreaga lume. WBDGCP colaborează cu cei mai buni deţinători de francize la nivel global pentru jucării premiate, modă, decoraţiuni pentru casă şi programe de publicare inspirate din cele mai mari francize de la Warner Bros.' lm, television, animation, and games studios, HBO, Discovery, DC, Cartoon Network, HGTV, Eurosport, Adult Swim şi multe altele.
Cu programe globale inovatoare de licenţiere şi comercializare, iniţiative de vânzare cu amănuntul şi parteneriate promoţionale, WBDGCP este unul dintre liderii de acordare a licenţelor.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro