Skip to main content

COMUNICAT. Blindspot şi POS Media România semnează un parteneriat de exclusivitate

 
COMUNICAT. Blindspot şi POS Media România semnează un parteneriat de exclusivitate

COMUNICAT. Blindspot şi POS Media România semnează un parteneriat de exclusivitate pentru a oferi brandurilor soluţia completă de comunicare în retail marketing. Prin intermediul Blindspot, o platformă AdTech digitală self-service, orice brand se poate promova, din acest moment, printr-un mix complet de digital media si digital OOH în retail marketing.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Astfel, măsurarea impactului şi studiile de atribuire pot fi realizate în timp real, oferind brandurilor date concrete şi relevante pentru optimizarea strategiilor de marketing.

Noua reţea de ecrane pe care POS Media România le pune la dispoziţie prin platforma Blindspot nu se rezumă la un simplu canal static de publicitate, ci oferă o platformă programatică avansată, care permite brandurilor să rezerve ecranele în funcţie de intervale orare, să publice conţinut dinamic adaptat în timp real şi să monitorizeze performanţa campaniilor cu ajutorul unor instrumente de analiză avansată.

"Parteneriatul cu POS Media România pentru a implementa această soluţie programatică avansată ne permite să oferim brandurilor posibilitatea de a avea un control complet asupra campaniilor lor, cu flexibilitatea de a rezerva ecranele pe ore şi de a adapta mesajele în funcţie de nevoile lor şi comportamentul consumatorilor. Toate acestea, în timp real”, a declarat Laura Moisa, General Manager Blindspot Europa Centrală şi de Est.

“Prin parteneriatul cu Blindspot aducem valoare adaugată serviciilor de instore media pe care le oferim clienţilor noştri, care acum pot să depăşească graniţele magazinului, întâmpinând consumatorul în touch point-uri variate pe tot parcursul său”, a declarat Alexandra Pescaru, Business Development Director POS Media România.

Campania se poate schimba zilnic, contextualiza în funcţie de obiectivele sale şi de amplasarea ecranului. Întreg procesul este unul dinamic şi adaptabil, tocmai pentru a putea maximiza rezultatele de vânzări în timp real.

"Dorinţa noastră este de a democratiza accesul la mediul digital OOH şi de a-l folosi într-un mod cât mai eficient. E un moment foarte bun ca tot mai multe branduri să facă switch-ul de la media OOH tradiţională la formatele de programatic digital outdoor care, corelate cu o comunicare în digital şi social media, să genereze rezultate concrete, măsurabile într-o variantă rezonabilă de buget.

În trecut am înregistrat creşteri spectaculoase de vânzări în zona de retail marketing pentru clienţi precum Aqua Carpatica, Bergenbier, Arctic şi Beko, obţinând creşteri chiar şi de 270% versus perioadele pre şi post-campanie.

În viitor ne propunem să extindem acest parteneriat şi la nivel regional, fiind un model de business extrem de scalabil, iar Europa Centrala şi de Est va fi o prioritate a noastră în 2025”, a conchis Laura Moisa.


Despre Blindspot

Blindspot este o companie AdTech care aduce pe piaţă cea mai bună soluţie de rezervare programmatic DOOH, atât în România, cât şi la nivel global, cu acces la peste 1.5 milioane de ecrane peste tot în lume. Platforma noastră face ca planificarea şi gestionarea campaniilor publicitare să fie extrem de simplă şi eficienta. Brandurile îşi pot rezerva ecranele, adapta mesajele în funcţie de momentul potrivit şi monitoriza performanţa în timp real. Oriunde ar fi publicul tău, Blindspot te ajută să fii văzut exact când şi cum contează.


Despre POS Media România

POS Media România este parte a POS Media Group, lider european în Shopper Marketing, conectând brandurile cu consumatorii pe tot parcursul procesului de cumpărare. Cu o reţea extinsă de parteneri în domeniul retailului, compania oferă soluţii integrate şi inovatoare pentru a susţine campaniile de marketing ale brandurilor într-un mod eficient şi măsurabil. Soluţiile personalizate, de la idee la implementare, fac parte din campanii integrate care contribuie decisiv la influenţarea deciziilor de cumpărare ale consumatorilor.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]
 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus