COMUNICAT. iProspect, companie a grupului dentsu, anunţă că a fost desemnată drept agenţie de media la nivel global pentru brandul Zalando, una dintre platformele online de top de modă şi lifestyle din Europa. Decizia vine în urma unui pitch competitiv menit să consolideze toate mediile de comunicare într-un singur grup de agenţii cu capacitatea de a accelera colaborarea pe piaţă şi continuitatea campaniilor derulate la nivel internaţional.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
În etapa preliminară au contat aspecte precum prezenţa globală a iProspect şi oportunităţile de extindere puse la dispoziţia Zalando prin intermediul reţelei dentsu. Însă factorii decisivi în procesul de selecţie au fost insighturile, strategia şi pasiunea demonstrate de iProspect - agenţie de media focalizată pe soluţii digitale -, alături de expertiza considerabilă a acesteia în managementul de brand şi dezvoltarea de campanii performante.
Amanda Morrissey, iProspect Global Client & Brand President:
„Cu peste 50 de milioane de utilizatori activi în teritorii din inima Europei şi un model colaborativ extrem de sofisticat în domeniul comerţului electronic şi al modei, era imperativ ca ideile noastre să ofere atât simplitate, cât şi relevanţă pentru activările media ale Zalando.
„Prin înţelegerea punctelor-cheie de contact cu cumpărătorii din fiecare piaţă şi a modului în care acestea se intersectează cu viaţa de zi cu azi a oamenilor, am reuşit să arătăm cum putem interacţiona mai mult cu publicul relevant, pentru a crea legături emoţionale mai strânse cu clienţii.”
Începând din ianuarie 2023, iProspect va fi responsabilă de toate activităţile tradiţionale, „above the line”, de planificare şi cumpărare de media pentru cele 25 de pieţe pe care activează Zalando, printre care se numără: România, Germania, Regatul Unit, Franţa, Suedia, Italia şi Polonia.
În plus, iProspect şi dentsu au păstrat contul Zalando de media în cele şapte pieţe unde brandul era deja client al grupului, respectiv Croaţia, Slovenia, Republica Cehă, Slovacia, Danemarca, Finlanda şi Spania.
Extinderea colaborării dintre agenţie şi client, care au obţinut împreună o serie de premii ale industriei de profil, va face ca agenţia de media să colaboreze îndeaproape cu Zalando pentru a ajuta la modelarea viitorului comerţului cu amănuntul în regiune şi în afara acesteia.
Ralph Rijks, VP Regional Marketing al Zalando, explică raţionamentul care a determinat selecţia iProspect ca partener exclusiv de media:
„Pentru noi, clienţii sunt punctul focal a tot ceea ce facem; vrem să fim mai mult decât pur şi simplu o platformă de unde aceştia pot cumpăra noutăţile din modă şi lifestyle. Echipa iProspect a înţeles cu adevărat ambiţia noastră de a fi o sursă de inspiraţie şi un loc de interacţiune cu publicul nostru. Aşteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună la crearea unor legături emoţionale mai profunde între brand şi clienţii noştri.”
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro