Skip to main content

COMUNICAT. Noi chiriaşi la AFI Cotroceni

 
COMUNICAT. Noi chiriaşi la AFI Cotroceni

COMUNICAT. Portofoliul de magazine al AFI  Cotroceni s-a mărit în ultimile două luni cu noi branduri iubite şi aşteptate de clienţii săi. Obsentum, Nespresso Boutique, New Balance, GRID, UFIT, Siebel Jewlery, Devodep, Strigo, Mi Piace,  Avocadoo, Emre Baklava şi La Romana (a doua locaţie) sunt numele care completează mixul de chiriaşi.

Publicitate

De asemenea, în această lună s-a lansat „Famous Merch”, un concept inedit marca AFI Cotroceni. Astfel, harta shopping-ului bucureştean s-a mărit cu un spaţiu destinat pasionaţilor de produse personalizate, magazinul găzduind în prezent  colecţia „Hatz” semnată de vloggerul şi cântăreţul Dorian Popa.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

AFI Cotroceni rămâne să fie locul preferat al bucureştenilor, oferind experienţe unice de shopping şi relaxare, de la atragerea brandurilor locale sau internaţionale până  la spaţiile de divertisment care reunesc personalităţile momentului.

AFI Cotroceni continuă să pună în practică noi proiecte inovatoare pentru consumatori, clienţii săi fiind la curent cu noile trenduri în materie de modă, beauty, tehnologie şi entertainment

„AFI Cotroceni este un mix dinamic de retail şi entertainment, ce oferă experienţe multiple. Astfel, clienţii au  ocazia în mall să meargă la cumpărături în magazinele preferate, să vizioneze un film, să facă o tură de patinoar, să îşi întâlnească vedetele îndrăgite şi să se bucure de multe alte momente inedite cu familia sau prietenii.

Ne bucurăm că am reuşi într-un timp atât de scurt să mărim portofoliul nostru cu branduri îndrăgite de clienţi şi continuăm în perioada următoare să atragem noi nume care operează pe segmentul mass market al pieţei.” a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager AFI Cotroceni.

AFI Cotroceni a investit de la începutul pandemiei până în prezent peste 850.000 EURO în implementarea unui set complex de măsuri de protecţie şi prevenţie pe care toţi clienţii şi chiriaşii l-au respectat.

Şi mai departe, compania va lua toate măsurile de siguranţă necesare, regula generală fiind responsabilitatea, atât din partea chiriaşilor, care s-au adaptat la noul context, cât şi a  clienţilor, care respectă regulile de distanţare şi siguranţă.

Cel mai mare mall din România are 90.000 metri pătraţi de spaţiu de retail şi entertainment, oferă o gamă completă de servicii şi produse, iar  clienţii săi au acces către toate experienţele brandurilor.

 

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus