Skip to main content

COMUNICAT. NOD devine partener de construcţie Via Transilvanica

 
COMUNICAT. NOD devine partener de construcţie Via Transilvanica

COMUNICAT. Network One Distribution, cel mai mare distribuitor de tehnologie din România, susţine Tăşuleasa Social în dezvoltarea proiectului Via Transilvanica, traseul turistic ce a magnetizat interesul a zeci de mii de călători.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Parteneriatul implică sprijin în dezvoltarea proiectului, precum şi acţiuni de voluntariat şi promovare a proiectului în cadrul ecosistemului NOD. Totodată, membrii echipei NOD se vor implica direct şi vor parcurge, în următoarele luni, diverse segmente ale traseului de 1.400 de km, urmând ca întreg traseul să fie parcurs în totalitate până la finalul anului viitor.

Pentru NOD, viziunea Tăşuleasa Social de a uni, printr-un singur traseu, peste 400 de comunităţi din 10 judeţe rezonează cu misiunea companiei, precum şi cu seria de evenimente naţionale "Tehnologia uneşte România".

"Ne bucurăm tare mult că avem alături tot mai multe companii care au în structura lor gândirea strategică şi planificarea pe termen lung.

Echipa NOD crede că 'viitorul aparţine celor care îl văd venind', iar noi suntem pregătiţi să ducem proiectul Via Transilvanica la nivelul următor. Iar pentru a realiza acest lucru avem nevoie de tot mai mulţi parteneri cu viziune comună, care să se implice efectiv în construcţia #DrumuluiCareUneşte", afirmă Alin Uşeriu, fondatorul Tăşuleasa Social.

Via Transilvanica a devenit cel mai viral proiect turistic din România, fiind inclus de presa internaţională în top 100 destinaţii recomandate în 2024. Mii de călători au parcurs în acest an traseul de 1.400 de km care începe la Mănăstirea Putna, străbate 10 judeţe, peste 400 de comunităţi şi 12 situri incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO şi se termină la Drobeta-Turnu Severin.

Finalizat şi lansat în 2022, proiectul Via Transilvanica necesită întreţinere constantă, semnalizare şi noi facilităţi, acţiuni pe care Tăşuleasa Social le poate întreprinde doar cu susţinerea partenerilor.

Acesta este şi motivul care a determinat implicarea NOD în susţinerea Via Transilvanica. Andrei Militaru, CEO Network One Distribution afirmă că

"De la început, Drumul care uneşte a fost un proiect naţional de care toată România avea nevoie. Cu viziune, pasiune şi multă muncă voluntară, Via Transilvanica a prins contur şi a devenit simbolul unei infrastructuri ce uneşte oameni şi comunităţi, aduce laolaltă români în propria lor ţară.

Am crezut întotdeauna în România şi în potenţialul ei de dezvoltare, în special datorită oamenilor, cu suportul tehnologiei. Devenind parteneri în construcţia Via Transilvanica, ne bucurăm să ne aducem contribuţia la dezvoltarea durabilă şi sănătoasă a comunităţilor locale."

De peste 20 de ani, NOD construieşte un ecosistem de afaceri la nivel naţional, prin care să dezvolte economiile şi comunităţile locale cu ajutorul tehnologiei şi digitalizării. În mod curent, peste 3400 de organizaţii fac parte din această reţea de business, care are o prezenţă relevantă inclusiv în judeţele Suceava, Bistriţa-Năsăud, Mureş, Harghita, Sibiu, Braşov, Alba, Hunedoara, Caraş-Severin şi Mehedinţi, traversate de asemenea de Via Transilvanica.

Despre NOD

Network One Distribution, companie cu acţionariat 100% românesc şi cifră de afaceri de peste 417 milioane Euro în 2023,  este cel mai mare distribuitor de tehnologie din România, cu o experienţă de 22 ani pe piaţa de distribuţie, o echipă formată din peste 430 de profesionişti, o reţea naţională de parteneri specializaţi şi peste 180 de branduri în portofoliu.

Misiunea NOD, prin ecosistemul său de parteneri, este de a contribui la dezvoltarea societăţii şi a economiei locale, punând la dispoziţia mediului de business public şi privat un portofoliu complet de soluţii, know-how şi competenţe pentru o gestionare integrată a proceselor de modernizare prin tehnologie.

Despre Asociaţia Tăşuleasa Social

Înfiinţată în 2000, Asociaţia Tăşuleasa Social desfăşoară proiecte de voluntariat, educaţionale, de mediu, sportive şi socio-culturale, axate pe schimbarea mentalităţii tinerilor. De-a lungul celor 24 de ani de activitate, aceasta a implicat peste 100.000 de voluntari în proiectele sale.

În prezent, cel mai important este Via Transilvanica: primul traseu de lungă distanţă din Romania. Acesta se întinde pe aproximativ 1.400 km de la Putna la Drobeta-Turnu Severin şi străbate şapte zone istorice care evidenţiază diversitatea etnică, culturală şi naturală a României.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus