Skip to main content

COMUNICAT. Ai nevoie de servicii de contabilitate in Bucuresti? Iata cum sa faci o alegere... de milioane!

 
COMUNICAT. Ai nevoie de servicii de contabilitate in Bucuresti? Iata cum sa faci o alegere... de milioane!

COMUNICAT. Orice antreprenor care are nevoie de contabilitate in Bucuresti prefera sa apeleze la serviciile unei firme specializate. Aceasta alegere este motivata, printre altele, de faptul ca fiecare an aduce, in Romania, o intreaga serie de noutati fiscale, cu care nimanui nu ii este usor sa se obisnuiasca.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Anul 2023 nu face exceptie de la aceasta regula, ci presupune o serie de schimbari greu de gestionat de catre un nespecialist. De exemplu, salariul minim brut general creste de la 2 550 la 3 000 de lei, iar in anumite conditii 200 de lei din aceasta suma sunt neimpozabili.

Un alt exemplu de schimbare este reprezentat de faptul ca, pentru PFA-uri, plafonul pentru norma de venit se reduce de la 100 000 la 25 000 de euro. De asemenea, se stabilesc doua plafoane diferite pentru plata CAS si trei plafoane diferite pentru plata CASS.

Pentru microintreprinderi exista, de asemenea, noi reglementari, de la modificarea definitiei acestui tip de firma pana la schimbarea prevederilor referitoare la includerea contractelor suspendate in calculul numarului de salariati.

Doar o firma care ofera servicii de contabilitate Bucuresti poate deslusi toate aceste modificari si te poate ajuta sa iei deciziile cele mai profitabile pentru compania ta, respectand legea in totalitate. Iata in ce feluri poti sa fii ajutat!

Infiintarea unei firme

Acest demers se dovedeste intotdeauna dificil pentru o persoana care nu este obisnuita sa interactioneze cu institutiile de stat. Consuma mult timp si energie, fara garantia ca nu vei fi intors din drum de la unul dintre ghisee.

In schimb, daca apelezi la specialisti in contabilitate din Bucuresti, lucrurile se rezolva cu promptitudine, iar tu nu trebuie sa faci altceva decat sa oferi 3 variante de denumire pentru viitoarea firma si urmatoarele documente: carte de identitate a asociatului si a administratorului, copia dupa dovada de proprietate a sediului social si cartea de identitate a proprietarului sau proprietarilor sediului social.

In cazul PFA-urilor, este necesar si un act de studii care sa ateste experienta profesionala in domeniul in care se doreste autorizarea.

Salarizare realizata fara batai de cap

In momentul in care apelezi la o firma de contabilitate din Bucuresti, firma care si-a digitalizat complet procesele interne, salarizarea nu iti va mai da dureri de cap, ci vei putea sa folosesti un modul online, integrat in platforma client pusa la dispozitie de firma respectiva, iar acest lucru va simplifica mult lucrurile.

Modulul este adaptat permanent la modificarile legislative si permite atat administrarea salariilor, cat si intocmirea de contracte de munca, acte aditionale, adeverinte, pontaje sau bonusuri. Accesul la documentele online este posibil in orice moment.

Facturare eficienta

Cu ajutorul unui program foarte bine realizat, si el integrat in platforma client ca si in cazul modulului salarizare, nici emiterea facturilor nu iti va mai provoca vreodata probleme. Emise in platforma client, facturil se contabilizeaza instant, clientii le primesc direct pe email si sunt accesibile oricand.

Poti administra eficient seria si numarul facturilor, care reprezinta elemente obligatorii. Seriile sunt definite in fiecare an, iar numarul trebuie initiat doar prima data, in momentul definirii seriei, dupa care numerele urmatoare vor fi alocate automat de catre soft.

Astfel, o firma care ofera servicii de contabilitate Bucuresti online te va ajuta la fiecare pas, de la infiintarea companiei pana la rezolvarea tuturor detaliilor legate de salarizare si facturare. In aceste conditii, tu te vei concentra strict pe ceea ce conteaza cel mai mult intr-o afacere: cresterea profitului!

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus