COMUNICAT. „MAMMA MIA”, cel mai iubit musical din România, va avea o nouă reprezentaţie memorabilă la Bucureşti, pe 6 mai, la Sala Palatului, iar fanii bucureşteni au fost invitaţi să experimenteze un spaţiu special amenajat pentru ei la Muzeul Simţurilor din AFI Cotroceni.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Astfel, în luna aprilie peste 15.000 de persoane s-au „dat peste cap” în zona dedicată MAMMA MIA de la Muzeul Simţurilor, s-au conectat într-un mod aparte cu celebrul spectacol, bucurându-se de atmosfera grecească din Santorini. Vizitatorii au realizat fotografii inedite în decorul dezvoltat de echipa de creaţie, fiind atraşi de chitara lui Harry Bright şi de terasa grecească, locul principal de desfăşurare a poveştii.
La finalul lunii au fost invitaţi mai mulţi generatori de conţinut să cunoască echipa celui mai iubit musical şi să devină parte din poveste, prin zecile de cadre creative surprinse în spaţiul dedicat MAMMA MIA de la Muzeul Simţurilor.
„Ne-am dorit să comunicăm onest, relevant şi natural, să alegem endorseri credibili şi reprezentativi şi să promovăm musicalul „MAMMA MIA” într-un mod interactiv în universul tinerilor, iar Muzeul Simţurilor a fost locul perfect pentru a aduce spectacolul în rândul generaţiei digitale. „Ne-am dat peste cap” şi ne-am adaptat contextului, la preferinţele acestora, integrând mesajul în universul în care tinerii se simt bine”, Georgiana Proca, PR Account Executive, RAN Communication.
Cu o distribuţie spectaculoasă, musicalul „MAMMA MIA!” reuneşte în faţa publicului artişti renumiţi care cântă, dansează şi interpretează rolurile cheie dintr-o poveste despre dragoste, prietenie şi regăsire. Loredana, Horia Brenciu, Cornel Ilie, Adrian Nour, Anca Ţurcaşiu, Ecaterina Ladin, Silviu Mircescu şi Bianca Purcărea, alături de zeci de dansatori, vor cânta şi vor dansa împreună cu spectatorii pe muzica inspirată de celebra formaţie ABBA, inclusiv hituri ca „Mamma Mia”, „Voulez-vous”, „Dancing Queen” sau „The winner takes it all”.
A fost un proiect dezvoltat de la zero într-un timp foarte scurt şi ne-am dorit ca adolescenţii şi tinerii să afle de spectacolul „MAMMA MIA” într-un mod inedit. Am ales cea mai bună soluţie din punct de vedere creativ, adaptată pentru publicul – ţintă, dar şi pentru cei care nu cunosc încă spectacolul, iar rezultatele au fost peste aşteptări”, a declarat Andreea Oroz Munteanu, Marketing Manager Musicals.
Despre Musicals
Musicals este alcătuită dintr-o echipă de profesionişti care de-a lungul ultimilor 15 ani au demarat şi au fost implicaţi în realizarea şi prezentarea unor spectacole cu un înalt standard artistic pe piaţa muzicalurilor din România, cum ar fi Phantom of the Opera, Romeo şi Julieta, Rebecca, Crai Nou sau producţiile de success naţional precum My Fair Lady şi Mamma Mia.
Echipa intruneste regizori, dirijori, scenografi si producatori - profesionişti care au debutat teatrul muzical în România şi au lucrat cu unele dintre cele mai mari nume din West End, Broadway şi industria de elită internaţională a muzicalurilor, precum CBE Graham Vick, Stephen Barlow, Paul Curran. Ca trendsetters în teatrul muzical românesc, obiectivul acestora fiind producţiile inovative, de impact comercial, în care calitatea producţiei atinge cele mai înalte cote.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro