COMUNICAT. Simţi că ai potenţial pentru a pune bazele unei afaceri de succes? Demarează procedurile de constituire a unei entităţi juridice pentru a-ţi putea desfăşura activitatea în mod legal!
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Cu toate că înfiinţarea societăţii comerciale nu garantează reuşita afacerii, ai nevoie de o firmă dacă vrei să devii un antreprenor veritabil. Iată cât de uşor poţi înfiinţa o companie online, chiar din confortul casei tale:
Alege forma juridică potrivită pentru business-ul tău
Primul lucru pe care trebuie să-l faci atunci când vrei să înfiinţezi o firmă este alegerea formei juridice. De regulă, antreprenorii care aspiră la un business prosper şi o dezvoltarea cât mai rapidă mizează pe deschiderea unei societăţi cu răspundere limitată.
În schimb, persoanele care îşi doresc să lucreze în mod independent merg cel mai des pe înfiinţarea unui PFA. În funcţie de activitatea pe care urmează să o desfăşori, poţi decide ce tip de entitate juridică ţi se potriveşte mai bine.
Gândeşte-te la numele companiei şi verifică disponibilitatea acestuia
Chiar dacă ai putea crede că stabilirea denumirii reprezintă una dintre cele mai simple etape, de fapt lucrurile sunt destul de complicate. Trebuie să îţi creezi un cont pe portalul Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi să verifici dacă numele dorit de tine este disponibil.
Nu trebuie să existe asemănări cu alte denumiri deja existente. De asemenea, ai grijă să pregăteşti trei variante de denumiri şi să le aşezi în ordinea preferinţei. După depunerea cererii vei primi o dovadă privind disponibilitatea şi rezervarea numelui firmei.
Stabileşte unde va avea firma sediul social
Atunci când îţi deschizi o firmă trebuie să stabileşti şi unde îşi va desfăşura activitatea societatea respectivă. În acest sens, poţi folosi propria locuinţă ca sediu social, caz în care vei avea nevoie de un contract de comodat. Dacă alegi să închiriezi un spaţiu, atunci trebuie să semnezi un contract de închiriere cu proprietarul imobilului.
Pune la punct toate documentele pentru înregistrarea fiscală
Există o mulţime de acte pe care trebuie să le pregăteşti pentru înfiinţarea unei firme. În funcţie de tipul societăţii comerciale poţi avea nevoie de act constitutiv, specimene de semnătură, copii ale actelor de identitate, declaraţii pe propria răspundere, dovada depunerii capitalului social sa a plăţii tarifelor legale.
Odată ce ai pregătit totul, fiecare document trebuie scanat individual, salvat în format PDF şi semnat electronic cu ajutorul unei semnături electronice. Mai departe, actele necesare înregistrării vor fi încărcate pe portalul ONRC, la secţiunea dedicată. După începerea înscrierii online vor exista mai multe rubrici ce trebuie completate.
La final, dacă firma a fost aprobată, Registrul Comerţului îţi va elibera actele constitutive – rezoluţia de înfiinţare, certificatul de înregistrare şi certificatul constatator – în aproximativ 2-3 zile. În urma înregistrării la ONRC, va trebui să depui o declaraţie unică pe site-ul ANAF, în cel mult 30 de zile calendaristice de la primirea certificatului de înregistrare al firmei.
Este prea complicat să parcurgi toţi aceşti paşi, crezi că nu te descurci pe cont propriu sau nu deţii o semnătură electronică? Atunci optează pentru servicii online de înfiinţare firmă de la MBV Consult! Indiferent de tipul societăţii pe care intenţionezi să o deschizi, vrei primi ajutor din partea unei companii specializate. Astfel, economiseşti timp preţios, pe care-l poţi dedica planificării şi promovării viitoarei tale afaceri.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro