Skip to main content

(P) Simona Siminea, iniţiatoarea Mediabuy.ro: “Chiar şi micii antreprenori, cu bugete mai mici de promovare, îşi pot face publicitate, printr-un simplu click.”

 
(P) Simona Siminea, iniţiatoarea Mediabuy.ro: “Chiar şi micii antreprenori, cu bugete mai mici de promovare, îşi pot face publicitate, printr-un simplu click.”

(P) Mediabuy.ro este un concept unic pe piaţa românească de publicitate, care oferă oricărui client, indiferent de buget, acces la toţii furnizorii de servicii media –  radio, TV, mediul online, print sau outdoor.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Publicitatea este cea mai importantă pârghie pe care orice firmă, mare sau mică, ar trebui să o folosească pentru a ajunge la clienţi şi pentru a creşte. Iar această platformă digitală facilitează aceste servicii, aducând, în acelaşi loc, furnizorii şi clienţii de publicitate.

Simona Siminea are experienţă de peste 12 ani în domeniul publicităţii, unde s-a aflat, de-a lungul timpului, de ambele părţi ale baricadei şi a gândit un proiect care să ofere acces oricărei firme sau brand la toate canalele de promovare. Astfel a lansat prima platformă online de servicii media integrate, la care s-a lucrat 2 ani de zile.

Ce te-a determinat să lansezi platforma Mediabuy.ro?

Simona Siminea – Mediabuy.ro: Piaţa este din ce în ce mai dinamică. Fiecare zi de întârziere în implementarea unei campanii produce pierderi. Pentru clienţi sunt pierderi directe, iar pentru agenţii, neîncrederea unui client cu o campanie nereuşită înseamnă tot pierderi.

Platforma Mediabuy.ro scurtează semnificativ timpul de configurare şi implementare a unei campanii, mai ales pentru clienţii cu o mai mică experienţă în acest proces.

Care sunt provocările cu care vă confruntaţi în prezent?

Mediabuy.ro: Cea mai importantă provocare pentru noi este instabilitatea pieţei. Doar cu o mare flexibilitate şi feedback extrem de rapid şi competent putem face faţă provocărilor. În urma evenimentelor recente, clienţii au avut multe probleme legate de aprovizionare, distribuţie, cashflow şi aşa mai departe, iar toate acestea pun presiune pe media. În multe cazuri,  campaniile nu mai pot fi setate cu luni înainte.

O altă provocare sunt jucătorii mari, de volum, care influenţează piaţa. Practic, noi trebuie să facem un efort consistent pentru ca fiecare client să simtă că este la fel de bine poziţionat ca orice alt jucător din piaţă.

Ce aduceţi nou pentru clienţi?

Mediabuy.ro: Noi simplificăm procesul, de la idee la implementare, în doar câţiva paşi. Folosind formularul de pe platforma Mediabuy.ro, clientul ne trimite, practic, un brief foarte bine structurat. Ulterior, echipa noastră îl contactează pentru a discuta toate detaliile şi nuanţele care şlefuiesc o campanie de succes.

Ce alte avantaje au clienţii care aleg să lucreze cu voi?

Mediabuy.ro: Resursa umană rapid accesibilă. Toţi membrii echipei au mulţi ani de experienţă în diverse tipuri de proiecte media. Clienţii vin cu proiecte diferite, cu obiective diferite, care ar necesita, din partea lor, susţinerea unor departamente costisitoare.

Echipa Mediabuy.ro are capacitatea de a se concentra pe obiective la fel ca un departament al clientului, punându-i acestuia la dispoziţie toate resursele necesare.

Multe firme încearcă să-şi acopere singure zona de publicitate? De ce este greşit să adopte o astfel de strategie şi de ce ar trebui să se adreseze unei agenţii media?

Mediabuy.ro: Experienţa echipei Mediabuy.ro este cea care face diferenţa şi eficientizează toate procesele necesare unei campanii, începând de la analiza primară până la rapoartele post-buy. Este complicat pentru un departament de marketing să aibă acces la toate resursele necesare implementării unei campanii. Resursa umană specializată ar fi prea costisitoare. Chiar şi cei mai mari advertiseri din piaţă aleg să lucreze cu o agenţie media.

Care sunt factorii cei mai importanţi pe care îi luaţi în considerare atunci când faceţi un plan de media buying?

Mediabuy.ro: Toate elementele sunt importante. Începând de la analize de brand şi de produse sau servicii aferente, evaluarea concurenţei sau stabilirea obiectivelor şi termenelor, până la dimensionarea campaniei, optimizarea bugetelor sau media planning, toate elementele sunt interdependente şi extrem de importante pentru o campanie.

Care sunt atuurile voastre în negocierea cu furnizorii de servicii media pentru a obţine cele mai bune preţuri pentru clienţi?

Mediabuy.ro: Experienţa de media buying este extrem de consistentă. Avem un portofoliu de clienţi, istoric de consum, suntem conectaţi în permanenţă la nivelul pieţei şi, mai mult decât atât, în decursul timpului, am dezvoltat o relaţie corectă cu toţi furnizorii din piaţa media. Toate acestea ne ajută să oferim clienţilor cele mai bune oferte de preţ.

Cum stabiliţi care sunt cele mai eficiente canale de comunicare, în funcţie de domeniul de activitate al clientului? Care sunt elementele pe care le luaţi în calcul?

Mediabuy.ro: Despre această întrebare se poate scrie o carte. Piaţa, concurenţa, targetul sau alte elemente sunt procesate pentru a obţine cea mai bună afinitate pentru client, raportată la audienţa generată de furnizorii de servicii media.

Pe de altă parte, demograficele furnizorilor de media au o anumită dinamică pe care o ţinem sub permanentă observaţie. Practic, suprapunem nevoile clientului pe capacitatea furnizorilor de media şi stabilim matching-ul pe canale.

Cum evaluaţi succesul unei campanii?

Mediabuy.ro: Clientul evaluează, prin rezultatele pe care le are. Până la urmă, acesta este scopul campaniilor.

Cum adaugă echipa valoare agenţiei pe care ai creat-o?

Prin experienţă şi coeziune. Suntem o familie, lucrăm de mult timp împreună şi am învăţat să ne completăm. Până la urmă, în spatele afacerilor stau oameni, iar acestea devin afaceri de succes doar dacă echipele din spate sunt bine sudate.

Care sunt clienţii cărora vă adresaţi în mod special?

Mediabuy.ro: Platforma pune la dispoziţie resurse pentru orice tip de client. Însă, în plus, venim în întâmpinarea antreprenorilor la început de drum, care nu au experienţă în a fi lucrat cu o agenţie media şi nici bugete foarte mari, facilitând procesul de aplicare pentru o campanie şi oferindu-le tot suportul nostru.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ZD ZD
    In esenta, nu este nimic nou fata de agentiile deja existente. Tot in baza unui formular/brief se lucreaza, doar ca este online
  • burningsnowflake burningsnowflake
    Succes Simo and Co.

Trimite un comentariu

sus