COMUNICAT. Pentru al treilea an consecutiv, Kozel este partenerul unuia dintre cele mai mari festivaluri de muzică din lume, UNTOLD. Anul acesta, Kozel le va oferi participanţilor o nouă zonă de experienţă în cadrul festivalului, special creată pentru a-i încuraja să interacţioneze şi să se distreze. Festivalierii vor fi întâmpinaţi cu numeroase premii, provocări şi surprize.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
„Suntem încântaţi să aducem din nou Kozel la UNTOLD. Anul acesta vom îmbunătăţi şi amplifica experienţa Kozel întâmpinându-i pe festivalieri cu mai multe zone Kozel, mai mulţi tapsteri, pentru o servire mai rapidă şi cozi mai mici la bere, mai multe sortimente şi ritualuri inedite, între care unele care se pot savura numai în cadrul festivalului UNTOLD.
Pe lângă barul supradimensionat, care oferă şi o perspectivă panoramică asupra festivalului, vom avea şi o terasă de dimensiuni mari şi vom crea o nouă zonă de socializare, numită „Kozel Meeet”, special organizată pentru a-i încuraja pe cei prezenţi să interactioneze, să se cunoască şi să se distreze.
Kozel crede că „la orice masă mai este întotdeauna loc de un prieten” şi acest gând a ghidat întregul program de activare prin care urmărim să aducem oamenii împreună...la o bere ţapănă,” a declarat Iulia Andreşoiu, Vicepreşedinte Marketing Ursus Breweries.
Experienţa VIP, de la 12 metri înălţime, şi sortimente în premieră la festival
Şi la această ediţie UNTOLD, tapsterii Kozel sunt pregătiţi să ofere o experienţă inedită de degustare a berilor Kozel Premium Lager şi Kozel Dark, respectând ritualurile de servire care pun în valoare aroma de caramel prăjit a berii brune sau echilibrul, subtil amărui, al berii lager.
Festivalierii vor putea testa ritualul consacrat de servire cu crustă de miere şi scorţişoară, dar şi pe cel cu ciocolată, disponibil doar la UNTOLD. Barul Kozel va fi uşor de recunoscut, după dimensiunea impresionantă de 12 metri înălţime. Experienţa Kozel va fi completată şi de o terasă de mari dimensiuni, unde participanţii se vor putea răcori cu o bere proaspătă la draught sau delecta cu ritualurile interesante de servire.
În plus, ei vor avea ocazia să încerce două sortimente prezente doar în cadrul festivalului: Kozel White, o bere cu un conţinut mai scăzut de alcool, sau Kozel 0.0%, o bere fără alcool, pentru orice ocazie. Alături de bere, aici oamenii vor găsi şi o zonă cu mai multe provocări şi vor putea câştiga premii care să le amintească mereu de festival. Unul dintre premii va fi chiar posibilitatea de a avea acces în zona lounge amplasată deasupra barului de 12 metri.
O nouă zonă de experienţă: „Kozel Meeet”
În premieră, anul acesta Kozel organizează o nouă zonă de experienţă, „Meeet”, un loc în care cei prezenţi pot participa, fie că sunt singuri sau cu grupul de prieteni, la jocuri de echipă, special concepute pentru a-i încuraja să interacţioneze şi să se distreze împreună.
Sub îndemnul „Întotdeauna e loc pentru încă un prieten!”, în zona „Meeet”, festivalierii vor fi încurajaţi să lege noi prietenii, să participe la diverse provocări împreună, având şi ocazia de a câştiga numeroase premii.
Despre Ursus Breweries
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România, fiind lider de piaţă de nouă ani. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Kozel, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry. În prezent, Ursus Breweries deţine 3 fabrici de bere: în Braşov, Buzău şi Timişoara şi o mini-facilitate de producţie în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International. Pentru mai multe informaţii despre companie şi programele sale, vă rugăm să vizitaţi: www.ursus-breweries.ro şi www.desprealcool.ro.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]