COMUNICAT. MURMUR, brand-ul românesc de modă care a atras atenţia numelor mari de la Hollywood, precum Lady Gaga, Beyonce, Madonna şi Kardashians, aduce moda mai aproape de consumatori prin intermediul conceptului inovator de live shopping - o tehnologie de ultimă generaţie ce permite cumpărarea în timp real a ţinutelor expuse pe podium din orice colţ al lumii.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Un demers în premieră în România, live shopping-ul MURMUR va permite consumatorilor să urmărească în timp real evenimentul de lansare a noii colecţii Spring/Summer ‘23 şi să achiziţioneze produsele preferate aşa cum apar ele pe podium, în timpul defilării.
Pe parcursul evenimentului, atât participanţii cât şi cei de acasă vor urmări un concept special de prezentare, ce reuneşte elementele de scenografie, lumini şi tehnologie sub acelaşi manifest: o colecţie despre feminitate şi senzualitate, în accepţia MURMUR.
"La MURMUR, moda şi tehnologia se completează reciproc într-un mod creativ, unic, astfel încât să ofere consumatorilor o experienţă personalizată şi interactivă, care celebrează feminitatea în toate ipostazele sale.
Prin acest demers, ne dorim să schimbăm percepţia asupra modei ca element de nişă - doar pentru anumite ocazii sau categorii demografice.
Vrem să fie la îndemâna tuturor celor care apreciază arta şi frumuseţea, iar acum tehnologia ne permite să aducem moda mai aproape de consumatori decât oricând înainte." - Andreea Bădală, Head of Design Murmur.
Spring/Summer '23 este o colecţie ce reuneşte piese-semnătură, precum fustele, rochiile şi corsetele iconice purtate de vedete, piese esenţiale, de tip tricouri cu imprimeu specific MURMUR şi colanţi, dar şi piese cu totul noi, ce ating prin croieli feminine şi cromatică light zona de cocktail, de seară, dar şi de bridal.
Inovând experienţa cumpărăturilor online, live shopping-ul oferă utilizatorilor o platformă prin care pot interacţiona în timp real, depăşind astfel experienţa clasică de shopping online.
Prin tehnologia realizată de compania românească Streams.live, utilizatorii au posibilitatea de a lăsa comentarii şi de a primi răspunsuri imediate, de a primi recomandari de styling şi de a accesa informaţii detaliate despre produs, care îi vor ghida în deciziile lor de cumpărare.
"Experienţa noastră arată că sesiunile de live shopping genereaza o rată de conversie de aproximativ 10%, de 5 ori mai mare decât media de 2% a comerţului electronic clasic.
Live shopping-ul oferă o experienţă de cumpărare interactivă, care îmbină avantajele cumpărăturilor în magazin cu cele ale comerţului electronic.
Asta ne spun anii de colaborare cu numeroase branduri cu prezenţă atât locală, cât şi internaţională, precum Answear, Samsung, Kärcher, Dacia, Tazz, Babyliss, Mayoral, Liz Earle, Valmont Cosmetics sau L'Oreal.” citat Mihai Mănescu, Customer Success Manager Streams.live
Pe 25 aprilie, începând cu ora 21:30, colecţia Spring/Summer '23 va fi prezentată printr-un fashion show inedit ce va avea loc la restaurantul Kong din Bucureşti şi va fi transmisă în direct pe site-ul MURMUR www.murmur.ro
Pentru mai multe informaţii despre evenimentul de live shopping regăsiţi aici: https://fb.me/e/SsB6DHRE
Partenerii evenimentului: Streams.live, Kong, Endorphin Lab, Tanqueray.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro