Skip to main content

COMUNICAT. Video. Maya Pop a lansat piesa „Ce-a Fost ieri”

 
COMUNICAT. Video. Maya Pop a lansat piesa „Ce-a Fost ieri”

COMUNICAT. Maya Pop a lansat piesa “Ce-a Fost Ieri” alături de labelul DeMoga Music. Ea este o artistă fresh, în plină ascensiune, câstigătoarea emisiunii HitPlay, prima emisiune 100% digitală şi o creatoare de conţinut foarte populară în mediul digital.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Înainte de alte detalii, clipul piesei Ce-a fost ieri, cu Maya Pop:

Isabella Szanto, regizor:

“Experienţă filmării cu Maya a fost foarte frumoasă., a fost simplu. Maya a înţeles foate bine rolul ei din videoclip, personajele. Tot ce s-a întâmplat în spate din punct de vedere tehnic, make up, styling a ajutat-o să între mai bine în pielea personajelor.

Conceptul a pornit de la o zona de cyberpunk, mi-am dorit o distopie pe care să o putem controla în spaţiul Ireal cu un mix între digital şi set up real.”

Melodia a fost co-produsă în studiourile DeMoga Music de Marius Moga şi Ştefan Ioniţă. Videoclipul este filmat pe platourile Ireal.ro, iar tematica clipului este conturată în jurul trendului cyberpunk.

Clipul este regizat de Isabella Szanto şi este făcut ca un trailer de film gammificat. Artista transcede în 3 lumi diferite. Paralela între piesă şi videoclip este conturată în jurul tematicii temporale prezent-viitor.

Prezentul este reprezentat de Maya la începutul videoclipului şi viitorul este portretizat în scenariile cyberpunk, în care accentul este pus pe elementele digitale.

Maya Pop:

“Cu piesa „Ce a fost ieri” poate rezona oricine. Cu toţii avem un „ieri” pe care nu îl putem uita şi care ne-a marcat, mai mult sau mai puţin, iar eu cânt despre el. Iubesc piesele în al căror mesaj mă pot regăsi şi îmi doresc din suflet ca oamenii să simtă acelaşi lucru faţă de piesa mea. Clipul îmbină realitatea pe care o trăim cu toţii cu realitatea virtuală.

Odată cu dezvoltarea tehnologiei, realitatea noastră va deveni „ce a fost ieri” şi, uşor, uşor, facem trecerea către o eră digitală.”

Isabella Szanto:

“Am lucrat uşor cu Maya. Mesajul piesei este un mix între nostalgia unei relaţii trecute şi entuziasmul unei noi relaţii . Am lucrat alături de echipa de producţie DeMoga Music pentru a găşi un mesaj autentic pentru Gen Z.”

Piesa a fost lansată la Cinema City Cotroceni pe marele ecran de cinema, la eveniment fiind prezenţi membrii echipei DeMoga Music, Vodafone, prieteni şi invitaţi speciali.

Piesa Mayei Pop este disponibilă pe toate platformele digitale de streaming, iar videoclipul poate fi vizionat pe canalul oficial de YouTube DeMoga Music.

Label-ul DeMoga Music este prezent pe piaţa muzicală din România din anul 2003 şi s-a remarcat drept un hub creator de artişti şi proiecte muzicale de success, printre care: Marius Moga, Morandi, What’s Up, ADDA, Liviu Teodorescu, Sebastian Dobrincu şi mulţi alţii.

DeMoga Music Publishing cuprinde un roster de peste 20 de compozitori şi producători. Catalogul DeMoga Music Publishing conţine peste 500 de titluri muzicale, dintre care un număr mare de piese number one şi hit-uri în top zece, dar şi numeroase sincronizări în zona de advertising şi film.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus