COMUNICAT. Thematic Group anunţă evoluţia Social Products alături de Flaminjoy - lansarea serviciului integrat de amplificare digitală la 360°.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Thematic Group, în colaborare cu platforma de influencer marketing Flaminjoy, anunţă astăzi extinderea portofoliului său de servicii prin introducerea unei soluţii inovative de marketing 360°. Acest serviciu unic este proiectat să ofere brandurilor o expunere completă şi integrată, combinând eficient media tradiţională şi digitală pentru a obţine un impact maxim pe piaţă.
Andrei Ursuleanu, Director Operational Gandul Media Network & Consultant Thematic Group:
“Recunoaştem necesitatea unei abordări holistice a marketingului digital şi continuam să fim deschizători de drumuri în această direcţie.
Noul serviciu permite brandurilor să-şi amplifice mesajul prin trei canale principale – Publishers, TV şi DOOH (Digital Out-of-Home), asigurând o acoperire extinsă şi diversificată a audienţei. Aceasta integrare oferă oportunitatea unică de a crea campanii cu adevărat integrate, care să capteze atenţia publicului pe toate platformele.”
Engagement şi impact pe multiple canale: Combinând reach-ul extins al televiziunii cu dinamismul şi micro-targetarea specifică mediului digital şi publicităţii DOOH, serviciul oferit de Thematic Group şi Flaminjoy pune la dispoziţie un tool vital pentru brandurile dornice de diferenţiere şi creştere a awareness-ului. Portofoliul amplu al publicaţiilor şi canalelor oferă diferite puncte de contact cu audienţa, mărind şansele de engagement şi reacţie favorabilă din partea acesteia.
Creativitate fără limite: Profitând de pe urma unei reţele vaste de creatori de conţinut conectaţi prin Flaminjoy, plus expertiza şi canalele de publicitate gestionate de Thematic Group, brandurile au acum acces la un spectru larg de opţiuni creative pentru a produce conţinut autentic şi impactant. Fie că este vorba de conţinut video captivant pentru televiziune, postări interactive în social media sau afişajele digitale inovative, opţiunile sunt nelimitate.
Automatizare pentru eficienţă maximă: Beneficiile automatizării sunt multiple. Crearea rapidă şi simplificată de bannere digitale personalizate permite brandurilor să lanseze campanii flexibile şi adaptabile în scurt timp. Pe de altă parte, platforma oferă rapoarte automate post-campanie, oferind o înţelegere profundă a performanţei şi impactului campaniilor pe toate canalele.
Alexander Stoica-Marcu, co-fondator Flaminjoy:
“Redefinim ce este posibil în marketing-ul digital prin lansarea serviciului de amplificare 360°. Capitalizăm pe baza lansărilor serviciilor recente Social TV şi Social DOOH şi oferim acum campanii integrate, folosindu-ne de content produs de brand sau creat de influencerii din platforma Flaminjoy. Noul serviciu răspunde conversaţiilor care deja se desfăşoară în piaţă, legate de amplificarea reach-ului şi a rezultatelor unei bucăţi de content”.
Despre Thematic Channels:
Thematic Channels este reprezentant exclusiv in Romania al vanzarilor de publicitate pentru A+E Networks, AMC Networks International, ISG Media, Mega Max Media, NBC Universal, The Walt Disney Company, Orange, Paramount, Viasat World, Warner Bros. Discovery, şi Tralala.
Despre Thematic Digital:
Thematic Digital, cea mai tanara si dinamica regie, este o companie de vârf în domeniul publicităţii digitale, oferind soluţii inovatoare şi eficiente pentru clienţii săi. Cu o echipă experimentată şi o gamă variată de servicii, Thematic Digital se remarcă prin abordarea sa orientată către rezultate şi inovaţie în publicitatea online.
Despre platforma Flaminjoy:
Flaminjoy este platforma de influencer marketing care conectează peste 10.000 de creatori de conţinut într-un mod automatizat cu brand-uri şi agenţii. Conţinutul generat în campanii este distribuit inteligent în toate mediile digitale, inclusiv pe reţelele sociale, în reclame TV, DOOH, pe platforme de publishing, generând rezultate impresionante în ceea ce priveşte awareness-ul şi vânzările.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]