Skip to main content

COMUNICAT. Ogilvy PR îşi consolidează oferta cu noul serviciu de B2B Influence, la nivel global

 
Ana Sişu, Head of PR& Influence, Ogilvy Romania
Ana Sişu, Head of PR& Influence, Ogilvy Romania

COMUNICAT. Ogilvy PR a deschis conversaţia despre cele mai noi trenduri în influence marketing, încă de la începutul acestui an, prin lansarea studiului Influencing Report 2022. Unul dintre trendurile identificate de expertţii Ogilvy, ca oportunitate de creştere a brandurilor, este segmentul de B2B Influence.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

În timp ce brandurile din întreaga lume colaborează cu influenceri şi creatori de conţinut, zona de B2B influence se află încă în etapa sa de început.

Ogilvy şi-a creat o echipă dedicată de specialişti în Business Influence şi a lansat, la nivel global, serviciul de Business Influence, care le va permite clienţilor să îşi crească nivelul de influenţă şi, implicit, afacerile.

Ogilvy Business Influence le va oferi clienţilor acces la resurse relevante din industrie, necesare pentru creşterea şi consolidarea reputaţiei brandurilor, le va facilita relaţiile cu stakeholderii cheie şi va asigura o eficienţă ridicată a implicării angajaţilor în construcţia reputaţională a companiilor.

Conform estimărilor, până la sfârşitul acestui an, Business Influencer Marketing va genera venituri de 11,7 miliarde de dolari, ceea ce marchează o schimbare de paradigmă pentru branduri. Integrând în mixul de comunicare voci relevante şi credibile din industria de B2B influence marketing, companiile pot rezolva mai eficient aspecte cheie, de la creşterea vânzărilor până la gestionarea reputaţiei pe termen lung şi susţinerea angajaţilor.

Aceste voci reprezintă autorităţi credibile din industrie, cu audienţe consacrate şi o experienţă profesională relevantă, oferind informaţii contextuale, informative şi independente.

“B2B Influence este “gigantul adormit” al industriei de influencing, o resursă insuficient exploatată de creştere a business-urilor. Printre particularităţile segmentului de B2B influence se numără construcţia şi relevanţa pe termen lung. De asemenea, este important să întelegem că B2B Influence nu înseamnă exclusiv Linkedin şi că nu este doar despre măsurarea reach-ului, ci mai ales a relevanţei. De aceea, podcasturile sau alte platforme de conţinut sunt compatibile cu B2B Influencing-ul.

Sperăm să reuşim să convingem cât mai mulţi clienţi să experimenteze în această zonă şi să integreze - the expert voices - tot mai mult în mixul de comunicare” – Ana Sişu, Head of PR& Influence, Ogilvy Romania.

La nivel global, Ogilvy PR foloseşte deja noul serviciu pentru clienţi din portofoliul său, precum IBM, Samsung Business şi Vodafone Business, pentru a construi campanii de B2B influencing de impact.

Ogilvy Group, parte din reţeaua internaţională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).

Pe piaţa locală, Ogilvy creează platforme de comunicare, experiente si campanii personalizate pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor. Ogilvy construieşte branduri, le gestionează reputaţia şi le sprijină ascensiunea printr-un storytelling creativ, susţinut de date şi tehnologie, având la bază  următoarele arii de expertiză: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence şi digital transformation.

Portofoliul de clienţi cuprinde atât business-uri locale, cât şi branduri internaţionale, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Mondelez, 888 Holdings PLC, Microsoft, Globalworth, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi multe alte branduri de renume.

Mai multe despre proiectele dezvoltate de Ogilvy România sunt disponibile aici.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus