Skip to main content

COMUNICAT. Peroni Nastro Azzurro 0.0% incepe de-al doilea an al parteneriatului global cu Scuderia Ferrari HP

 
COMUNICAT. Peroni Nastro Azzurro 0.0% incepe de-al doilea an al parteneriatului global cu Scuderia Ferrari HP

COMUNICAT. Astăzi, Peroni Nastro Azzurro 0.0%, brandul italian de bere super premium din portofoliul Asahi Europe & International, lansează noua campanie care va fi activă pe tot parcursul anului, „The Italian Way”, care va sărbători elementele valoroase ale culturii italiene, pasiunea şi stilul.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Cu ocazia lansării campaniei, Peroni Nastro Azzurro 0.0% prezintă „The Welcome Present”, un scurtmetraj captivant cu piloţii Scuderia Ferrari HP, Charles Leclerc şi Lewis Hamilton.

Scurtmetrajul ilustrează peisajul italian al dealurilor luxuriante şi surprinde o livrare specială pentru cel mai nou membru al echipei Scuderia Ferrari HP, Lewis Hamilton. Organizată de Peroni Nastro Azzurro 0.0%, facilitată de Charles Leclerc şi livrată de Tifosi, o maşină cu totul specială îi livrează un cadou surpriză lui Lewis: 44 de lăzi de bere Peroni Nastro Azzurro 0.0%. Omagiul perfect adus numărului de cursă al lui Lewis, #44.

„The Welcome Present”, regizat de renumitul regizor Martin Werner, subliniază ceea ce ştim şi iubim despre Italia şi italieni deopotrivă, evidenţiind căldura şi generozitatea unei primiri în stil italian.

Aducând un omagiu numerelor de cursă ale lui Lewis Hamilton şi Charles Leclerc, #44 respectiv #16, Peroni Nastro Azzurro 0.0% anunţă astăzi că a pornit în căutarea a 60 dintre cei mai pasionaţi fani, care vor trăi experienţa „The Italian Way”.

Pentru că Scuderia Ferrari HP este singura echipă care a concurat în fiecare sezon de la începutul campionatului mondial de Formula 1, acum 75 de ani, Peroni Nastro Azzurro 0.0% îndeamnă fanii să folosească metoda tradiţională şi să folosească „Posta de Tifosi” (corespondenţa fanilor) pentru a le ura bun venit lui Lewis Hamilton şi Charles Leclerc în sezonul 2025.

Celebrând pasiunea autentică a italienilor şi a fanilor Ferrari, Tifosi, Peroni Nastro Azzurro va selecta 60 dintre cele mai inspirate mesaje, iar autorii fiecăruia vor primi unul dintre cele 60 de cadouri speciale. Câştigătorii vor fi anunţaţi de către Charles Leclerc şi Lewis Hamilton. Fiecare cadou va include articole semnate de Scuderia Ferrari HP şi produse Peroni Nastro Azzurro 0.0%, astfel încât câştigătorii să se bucure cu stil de weekend-urile de cursă.

Cadourile vor fi disponibile pentru cei din Italia, Regatul Unit, SUA, Canada, Germania şi România. Câştigătorii vor fi anunţaţi pe pagina de Instagram @PeroniNastroAzzurro în timpul weekendului de cursă de la Imola, 16-18 mai 2025. Fanii din toată lumea sunt invitaţi să trimită urările lor de bun venit prin mesaj direct pe pagina de Instagram @PeroniNastroAzzurro (menţionând vârsta şi locaţia). Regulamentul campaniei poate fi consultat direct din pagina de Instagram @PeroniNastroAzzurro, în secţiunea Bio.

De asemenea, fanii din Italia pot livra personal scrisorile printr-o cutie poştală specială, amplasată în Emilia Romagna, înainte de weekendul cursei de la Imola. Pentru mai multe detalii, participanţii pot urmări pagina @PeroniNastroAzzurro.
 

Natalie Pfaff Seigle, Chief Growth Officer al Asahi Europe & International a spus:

„Suntem extrem de mândri să lansăm campania The Italian Way, o adevărată sărbătoare a identităţii şi culturii brandului nostru. Prin această campanie, dorim să îmbogăţim fiecare moment de cursă pentru fani, reunind pasiunea şi stilul atât de importante pentru Peroni Nastro Azzurro 0.0%, cât şi pentru Ferrari.’’

Pe parcursul anului, Peroni Nastro Azzurro 0.0% va aduce stilul şi pasiunea din boxă în oraşe cheie din întreaga lume – Londra, Toronto şi Milano. Activările The Italian Way vor aduce experienţa exclusivă din jurul boxelor, rezervată de obicei unui număr restrâns de persoane, transformând-o într-o preluare stilizată a oraşului pentru a fi trăită de toată lumea, oferindu-le fanilor acces exclusiv la lumea Scuderia Ferrari HP. Prin muzică, design, preparate culinare şi băuturi selecte, seria de evenimente The Italian Way va aduce emoţia şi strălucirea scenei de curse, printr-o lentilă italiană contemporană.

Continuând călătoria de implicare în universul motorsportului, Peroni Nastro Azzurro 0.0% va fi din nou partener al seriei Ferrari Challange Trofeo Pirelli, cel mai renumit campionat monobrand, reunind maşini de vis şi piloţi apreciaţi pe cele mai spectaculoase piste din lume, de peste 30 de ani. Peroni Nastro Azzurro 0.0% va fi, de asemenea, prezent la evenimentele Ferrari Challenge Trofeo Pirelli cu elemente de branding.

Parteneriatul joacă un rol cheie în ambiţiile companiei Asahi Europe & International, de a avea 20% din portofoliu format din produse fără alcool până în 2030 şi este perfect poziţionat pentru a sprijini cererea tot mai mare de băuturi non-alcoolice din partea consumatorilor. Berea Peroni Nastro Azzurro 0.0% este produsă cu pasiune şi stil italian, oferind o bere răcoritoare cu 0.0% alcool.

Asahi Europe & International se angajează să promoveze consumul responsabil de băuturi şi sprijină cererea în creştere pentru produsele fără alcool. Peroni Nastro Azzurro 0.0% invită consumatorii să se simtă liberi să trăiască fiecare moment în siguranţă şi cu stil. Îi îndeamnă să bea mai puţin, oferind o alegere aspiraţională care se potriveşte stilului lor de viaţă.

Despre Peroni Nastro Azzurro 0.0%
Lansat în 2022, Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool este cea mai recentă categorie de inovaţie a Peroni Nastro Azzurro. Realizată cu ingrediente superioare italiene, printre care şi mălaiul Nostrano dell‘Isola – crescut exclusiv pentru Peroni Nastro Azzurro în nordul Italiei – Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool oferă acelaşi gust înălţător italian, cu 0.0% alcool. Birra Peroni a implementat o nouă tehnologie în fabrica sa de la Roma pentru a permite Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool să atingă acelaşi profil de aromă a berii Peroni Nastro Azzurro, care este produsă cu stilul şi flerul italian încă din 1963.

Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool este disponibilă în peste 30 de ţări la nivel global şi marchează un pas important către iniţiativa Asahi Legacy 2030 de a avea 20% produse fără alcool în portofoliul Asahi Europe & International.

Despre Asahi Europe & International 
Asahi Europe & International este sucursală internaţională a Asahi Group Holdings, o companie
globală de băuturi şi produse alimentare listată la Bursa de Valori din Tokyo, Japonia. Din 2020, operaţiunile sunt coordonate de Asahi Europe & International. Bazându-se pe secole de istorie de fabricare a berii în Europa, afacerea gestionează 19 facilităţi de producţie în 9 ţări din Europa şi America de Nord şi este custodele unora dintre cele mai bune beri din lume, incluzând Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch şi Kozel.

În cadrul Grupului Asahi, misiunea Asahi Europe & International este, de asemenea, să dezvolte şi să administreze toate pieţele de export la nivel global, în afara Japoniei şi a Oceaniei. Având peste 10.000 de colegi pasionaţi, compania este bine poziţionată pentru a-i inspira pe oamenii din întreaga lume să se bucure de produse de calitate.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la publicitate@paginademedia.ro

 

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt