Skip to main content

COMUNICAT. Cum să îţi gestionezi eficient o afacere indiferent de domeniu

 
COMUNICAT. Cum să îţi gestionezi eficient o afacere indiferent de domeniu

COMUNICAT. Pentru a avea succes în afaceri, este important să poţi adapta activitatea business-ului tău la dinamica industriei respective, în timp real şi cu ajutorul unor soluţii simplu de implementat.

Publicitate

Lipsa unei astfel de viziuni cauzează de cele mai multe ori pierderea credibilităţii în percepţia clienţilor, scăderea vânzărilor şi, din păcate, incapacitatea de a rămâne relevant pe acea piaţă.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Prin utilizarea unui program de gestiune a afacerii, ai o imagine de ansamblu asupra fluxurilor de lucru desfăşurate în compania pe care o administrezi, pentru a putea ajusta orice tip de eroare, pentru a fideliza baza de clienţi şi pentru a te dezvolta într-un mod sustenabil.

Imagine clară asupra stocurilor disponibile

Dacă activezi într-un domeniu ce implică deţinerea unor stocuri de produse şi materii prime (HoReCa, Retail, Beauty & Spa), este esenţial să ai un control absolut asupra acestora, prin informaţiile pe care ţi le poate oferi un program de gestiune a afacerii.

Având acces la situaţia actualizată a resurselor de care dispui, te asiguri că bugetul nu este direcţionat către stocuri inutile şi, totodată, business-ul nu ajunge în situaţia de a fi “out of stock” (ex: lipsa unor ingrediente importante ale preparatelor-cheie din meniu).

Mai mult decât atât, utilizând un soft de gestiune cu funcţii de administrare a stocurilor, poţi seta valori maxime şi minime ale acestora. Atunci când pragurile respective sunt atinse, poţi primi automat o avertizare, astfel încât eroarea umană (privind analiza stocurilor) să fie eliminată.

O mai bună organizare a cashflow-ului

Menţinerea unor valori optime ale stocurilor este posibilă atunci când relaţiile cu furnizorii sunt foarte bune. Iar pentru ca acest lucru să poată fi posibil, trebuie să te asiguri că plăţile către aceştia se realizează la timp, conform clauzelor contractuale pe care le-aţi stabilit.

Utilizând funcţiile pe care le asigură un program de gestiune a afacerii, este mult mai simplu să păstrezi o evidenţă clară a plăţilor pe care trebuie să le direcţionezi către aceştia. În acest mod, poţi organiza mult mai bine cashflow-ul zilnic, săptămânal şi lunar.

Îmbunătăţirea modului în care se primesc rapoarte

Automatizarea anumitor procese de lucru generează transparenţă şi eficienţă, indiferent de specificul unei afaceri. Un exemplu foarte bun, în acest sens, este modul prin care se pot genera toate rapoartele solicitate de managerii companiei, cu ajutorul unui soft de gestiune.

Rapoartele se pot trimite pe adresele acestora de mail, incluzând informaţii despre costuri, aprovizionare, stocuri şi vânzări etc Se pot genera ulterior exporturi în Excel sau PDF, sau se pot adăuga filtre, în funcţie de nevoile identificate.

De asemenea, un astfel de instrument permite o evidenţă clară privind înregistrarea documentelor de intrare, înregistrarea documentelor de ieşire, înregistrarea consumurilor şi generarea NIR-urilor. Mai mult decât atât, rapoartele pot genera date despre termenele de valabilitate ale produselor din stoc.

Integrare cu alte aplicaţii de contabilitate

Alege un program de gestiune compatibil cu aplicaţia de contabilitate utilizata deja în companie (ex: Saga, Platforma, ISIS, Winmentor, Contab SQL). Astfel, celor din echipă le va mult mai uşor să perceapă plusvaloarea oferită de funcţionalitatea sa, mai ales dacă se poate utiliza şi de pe device-uri mobile, cu Android sau iOS.

Simplitatea în utilizare a unui astfel de program este un criteriu la care să te raportezi, atunci când eşti în căutarea unui pachet de soluţii potrivit pentru afacerea ta.

De asemenea, este important să te asiguri că softul respectiv poate oferi răspunsuri personalizate la nevoile tale concrete, pentru a nu direcţiona bugetul de utilizare către funcţii inutile pentru activitatea firmei.

Reţine că adaptarea la dinamica pieţei este esenţială pentru consolidarea poziţiei companiei pe segmentul economic respectiv. În acest context,

Utilizarea unui program de gestiune a afacerii asigură claritate asupra fiecărui proces implementat, influenţând astfel costurile, activitatea angajaţilor, modul în care se generează rapoartele precum şi percepţia clienţilor relevanţi.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus