COMUNICAT. Inflaţia creşte bugetele de publicitate pe toate canalele media, iar publicitatea digitală nu face excepţie.
Rata anuală a inflaţiei din România a crescut la 15,3% în august 2022, de la 14,96% în iulie. Aceasta a fost cea mai rapidă creştere a preţurilor de consum din aprilie 2003, iar preţurile la alimente au crescut cel mai mult în ultimele două decenii (18,22% faţă de 16,05% în iulie).
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Problema critică a inflaţiei este devalorizarea, iar această schimbare a puterii de cumpărare modifică şi comportamentul consumatorului obişnuit cu un anumit nivel de cheltuieli.
De exemplu, s-ar putea să observaţi un interes mai scăzut din partea clienţilor dumneavoastră, deoarece aceştia devin mai prudenţi cu cheltuielile. Şi nu pentru că au găsit un alt produs sau alt magazin, ci pur şi simplu au mai puţini bani de cheltuit. Acest lucru duce la bugete de publicitare mai mari, cu o creştere a indicatorilor importanţi precum CPC, CPM, CPA.
Alte canale media sunt în aceeaşi situaţie. Cel mai recent raport Global Ad Trends constată că CPP-ul TV la nivel mondial a crescut cu 31,2% din 2019 - cel mai mare salt din mai bine de două decenii - cu o creştere de 9,9% numai în 2022. De asemenea odată cu creşterea preţului la hârtie, publicitatea tipărit creşte şi aceasta costurile în mod constant şi nu există nicio tendinţă că se va îmbunătăţi curând.
Având în vedere că toate celelalte canale media îşi cresc şi ele preţurile din cauza inflaţiei, este important ca retailerii să îşi investească bugetul în canale măsurabile. În acest fel, pot urmări cu uşurinţă care este randamentul investiţiei.
Nu există nicio îndoială că media digitală oferă rezultate măsurabile. Prin intermediul diferitelor soluţii de marketing multichannel este posibil să atingeţi publicul ţintă acolo unde se simte cel mai bine să acceseze conţinutul. Retailerii îşi pot defini publicul ţintă şi chiar crea oferte dedicate pentru acesta, pentru a demara o campanie de promovare eficientă.
Una dintre cele mai mari oportunităţi pe care le oferă măsurabilitatea digitală este capacitatea de a optimiza o campanie în derulare, văzând în acelaşi timp rezultatele acesteia real time. Aici intervine Offerista Native Network care le permite retailerilor să deruleze o campanie de cataloage digitale care să ajungă la milioane de clienţi.
Cu peste 1.400 de platforme şi aplicaţii mobile, Offerista Group are cea mai mare acoperire din Europa, generând lunar peste 10 milioane de interacţiuni pentru retaileri şi braduri.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro