Skip to main content

COMUNICAT. Superliga cucereşte telespectatorii! La două luni de la debutul competiţiei, audienţele meciurilor sunt în creştere faţă de anul trecut

 
COMUNICAT. Superliga cucereşte telespectatorii! La două luni de la debutul competiţiei, audienţele meciurilor sunt în creştere faţă de anul trecut

COMUNICAT. Liga Profesionistă de Fotbal şi eAD, deţinătorul drepturilor comerciale şi TV pentru SuperLiga, anuntă că sezonul actual de SuperLiga creşte audienţa televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiţie de sport din România.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Prima Sport şi Digi Sport au înregistrat, în acest sezon, audienţe în trend ascendent. Astfel, la nivel naţional, în rândul întregii populaţii, SuperLiga câştigă teren. Audienţa medie a lunilor iulie şi august vs similar anul trecut este vizibil în creştere: 2, 49 puncte de rating  în 2024 vs 2,45 în 2023.

Campionatul intern de fotbal a fost urmărit de 6, 3 milioane de români, adunând toate intervalele de difuzare. Şi numărul microbiştilor care văd în direct meciurile pe micul ecran SuperLiga este în creştere:  peste un million de români sunt în faţa televizorului, la Prima Sport sau Digi Sport, la fiecare partidă transmisă.

În top 10 al meciurilor cu cele mai mari audienţe se clasează, pe primul loc, partida dintre campioana en titre, FCSB, şi UTA ARAD. Pe poziţia secundă se află derby-ul dintre Rapid şi Dinamo, iar pe locul 3 se plasează meciul dintre FCSB şi Universitatea Cluj.

FCSB demonstrează că este cea mai urmărită echipă din SuperLiga şi prin faptul că a jucat în 6 din aceste prime 10 meciuri cu cea mai mare audienţă din actualul sezon până în acest moment.

TOP 10 MECIURI ÎN AUDIENŢE SUPERLIGA 2024-2025

Audienţa medie per echipă cunoaşte şi ea fluctuaţii semnificative. Cele mai urmărite partide, atât pe Digi Sport, cât şi pe Prima Sport, rămân cele ale campioanei FCSB, chiar dacă procentul total este mai mic faţă de sezonul trecut.

Într-o revenire de formă, după ce la finele anului s-a luptat la retrogradare, Dinamo a crescut cu 14 % în preferinţele telespectatorilor. Cea mai mare creştere, cu 28%, îi aparţine Universităţii Craiova.

Într-o creştere semnificativă este şi Hermannstadt, de asemenea, cu 28%. Urmare a unui start slab de sezon, Farul Constanţa, echipa lui Gică Hagi, a scăzut pănă în acest moment cu 17% faţă de perioada similară din sezonul trecut. 

TOP AUDIENŢE/ ECHIPA GAZDĂ

Despre LPF: Liga Profesionistă de Fotbal (LPF) este o structură sportivă a tuturor cluburilor profesioniste din România, care evoluează în primul eşalon fotbalistic – SuperLiga.

Despre eAD: eAD Interactive este unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa media din România, fiind deţinător exclusiv al drepturilor TV şi comerciale pentru SuperLiga şi agenţie de vânzări de publicitate cu 5 divizii de business: digital, TV, evenimente, SuperLiga şi digital outdoor.  

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus