COMUNICAT. În perioada 21 iunie – 18 iulie, Auchan România organizează cea de-a XIV-a ediţie a Târgului de bere, unul dintre evenimentele deja emblematice ale companiei şi cel mai mare târg de bere din comerţul local.
Astfel, în această perioadă, în toate hipermarketurile Auchan şi în magazinul online auchan.ro, clienţii vor putea găsi o selecţie extinsă de sortimente de bere, atât producţii româneşti, inclusiv beri artizanale, cât şi de import, dar şi o gamă variată de produse complementare servirii acesteia. Mai mult, membrii programului de fidelitate MyCLUB Auchan se vor putea bucura de avantaje speciale.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Pentru că Auchan susţine producătorii locali, Târgul de bere organizat în acest an propune clienţilor peste 300 de sortimente de bere, din care 135 sunt din România. De asemenea, 46 dintre acestea sunt beri artizanale româneşti fabricate de producători locali, printre care: Meşterul Manole, Zăganu, Csiki Sor, Bere Griviţa, Capra Noastră, Cearfisă sau Clusa. Oferta include o gamă largă de sortimente, de la bere blondă, brună, arămie, albă, roşie, la bere fără alcool, fructată sau nepasteurizată.
Totodată, iubitorii de bere şi de băuturi atent selecţionate, vor putea alege din peste 180 de beri de renume internaţional, inclusiv noutăţi din ţări şi regiuni precum Australia, Austria, Belgia, Cehia, Danemarca, Franţa, Germania, Grecia, Italia, Japonia, Mexic, Polonia, Spania, Statele Unite, Tahiti, Turcia, Marea Britanie sau Ungaria.
GALERIE FOTO. Târgul de Bere Auchan 2023
Printre sortimentele noi ale ediţiei din acest an se numără berea grecească Mythos, mărcile Efes, Fix, dar şi beri artizanale trapiste, beri de abaţie, beri exotice, de provenienţă asiatică, şi mediteraneene.
„Un eveniment de tradiţie pentru noi, Târgul de bere din acest an oferă încă o dată o experienţă a gusturilor, cu arome din întreaga lume, fiind dedicat tuturor iubitorilor de bere, amatori şi cunoscători, dar şi celor care apreciază băuturile atent selecţionate.
De asemenea, şi la această ediţie aducem în prim plan producătorii români de bere, care au dezvoltat în ultimii ani tot mai mult producţia locală de bere artizanală, extrem de apreciată de clienţii noştri, şi pe care îi susţinem în continuare.
Diversitatea ofertei, precum şi noutăţile şi experienţele din magazin din acest an nu trebuie sub nicio formă ratate, şi îi invităm pe români să ia parte la acest festival al berii, care îmbină gusturile româneşti cu cele de peste hotare”, a declarat Tiberiu Dăneţiu, Director Marketing Auchan România.
Potrivit datelor companiei, tendinţele din piaţa de bere arată că berea neagră este din ce în ce mai preferată de români, înregistrând o creştere de peste 20%, la mare căutare fiind şi berea albă, berea artizanală, dar şi berea premium la sticlă, atât locală, cât şi internaţională.
Târgul de Bere din acest an se derulează în toate hipermarketurile Auchan, dar şi în magazinul auchan.ro, de unde clienţii pot comanda online sortimentele preferate, precum şi produse complementare servirii acestora (pahare, halbe, tăvi, desfăcătoare de sticle, etc).
Comenzile pot fi livrate la domiciliu, la nivel naţional, standard sau expres, sau ridicate din cel mai apropiat magazin Auchan prin serviciile gratuite Click&Collect şi Auchan Drive.
În plus, posesorii cardului de fidelitate MyCLUB Auchan vor avea parte de reduceri de până la 20% la o selecţie de produse din oferta târgului.
Mai multe detalii se pot consulta şi în catalogul Marelui Târg de Bere, disponibil pe auchan.ro.
Despre Auchan România
Auchan România are în portofoliu 373 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri şi 333 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care peste 320 în staţiile Petrom, cât şi magazinul online auchan.ro.
Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2021 de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din oraşele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.
Auchan este certificat Customers’ Friend şi a primit statutul Customers’ Friend - Superior Excellence.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro