Skip to main content

COMUNICAT. Teads şi VIDAA SUA îşi extind parteneriatul global exclusiv pentru a livra expunere CTV premium

 
COMUNICAT. Teads şi VIDAA SUA îşi extind parteneriatul global exclusiv pentru a livra expunere CTV premium

COMUNICAT. Teads, platforma media globală, anunţă extinderea parteneriatului său exclusiv cu VIDAA SUA, sistemul de operare Smart TV care rulează pe televizoarele inteligente Hisense, Toshiba, NEI, Schneider, Loewe, Leica, Akai şi multe alte branduri globale.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Parteneriatul este activ în SUA, Canada şi alte 26 de ţări din Europa şi APAC (regiunea Asia-Pacific), iar agenţiile şi advertiserii pot accesa expunerea pe Smart TV-urile operate de VIDAA şi în Europa Centrală şi de Est (CEE), prin intermediul Teads.

Prin extinderea acestui parteneriat, Teads menţine accesul exclusiv la formatele premium de ad-uri native CTV poziţionate pe ecranul de pornire al televizoarelor, oferind advertiserilor oportunitatea de a avea un impact puternic în comunicarea lor, cu ajutorul a zeci de milioane de televizoare inteligente VIDAA la nivel global.

Pe lângă poziţiile premium, pe ecranul de pornire al televizoarelor, Teads obţine, de asemenea, acces la serviciul de streaming VIDAA Channels, deschizând astfel pentru advertiseri inventarul video CTV Standard (instream).

Această colaborare consolidează capacităţile Teads de a livra conţinut direct pe ecran („direct-to-glass”), susţinând misiunea sa de a oferi brandurilor experienţe publicitare consistente şi de înaltă calitate pe toate ecranele.

„Am avut ca obiectiv să amplificăm prezenţa Fanta în mod inovator şi suntem încântaţi să fim printre primii care au testat aceste noi canale CTV şi am ajuns la audienţă pe toate dispozitivele, în medii ultra-premium şi sigure pentru brand, inclusiv pe Smart TV-urile operate de VIDAA”, declară Amalia Necula, Senior Digital Account Manager la EssenceMediacom.

„Extinderea parteneriatului cu VIDAA ne permite să dezvoltăm şi mai mult strategia noastră CTV globală, cu o ofertă de neegalat care elimină barierele dintre digital şi televiziune,” declară Jeremy Arditi, co-CEO, Teads.

„Oferta noastră de CTV Native Homescreen şi CTV Video Standard completează şi diferenţiază strategia noastră generală cu produse publicitare inovatoare şi o selecţie mai amplă de parteneri, pentru a continua să ajungem la consumatori prin noi modalităţi. Suntem încântaţi să oferim în continuare o audienţă relevantă partenerilor noştri prin intermediul uneia dintre cele mai importante platforme de Smart TV din lume.”

Guy Edri, CEO, VIDAA SUA adaugă:

„Extinderea parteneriatului cu Teads reafirmă angajamentul VIDAA de a susţine parteneriate care promovează o creştere durabilă pentru brandul nostru, precum şi pentru partenerii de conţinut şi de publicitate. Mixul dintre acoperirea globală a platformei noastre şi expertiza Teads în publicitatea digitală generează oportunităţi importante pentru branduri de a interacţiona într-un mod semnificativ cu audienţele.”

Colaborarea Teads cu VIDAA consolideaza portofoliul CTV global, alături de alte parteneriate, şi răspunde cererii tot mai mari de soluţii publicitare CTV la nivel mondial. Teads oferă informaţii detaliate despre performanţa campaniilor, colaborând cu lideri în măsurare precum Comscore, Tvision, LiveRamp şi CINT, pentru a furniza brandurilor soluţii solide de targetare şi evaluare a rezultatelor.

VIDAA deserveşte o vastă audienţă globală, care vizionează peste două miliarde de ore de conţinut în fiecare lună, prin intermediul celor mai importanţi furnizori de conţinut globali şi regionali.

Cu sute de parteneri de conţinut locali şi internaţionali de top şi suport pentru funcţii precum AirPlay 2, VIDAA Voice, VIDAA Art, precum şi soluţiile proprii VIDAA Kids şi VIDAA Channels, platforma le oferă brandurilor posibilitatea de a ajunge la audienţe diverse şi de a interacţiona cu acestea prin geo-targetare precisă pe dispozitivele echipate cu VIDAA la nivel mondial.

Despre Teads

Teads este o platformă media globală şi creatorul formatului de publicitate inRead, care se integrează perfect în articole pe cele mai mari site-uri de presă. Cunoscută pentru video, compania s-a extins către display, CTV şi campanii de performance.

Reunind cele mai mari instituţii mass-media locale şi internaţionale, Teads oferă o acoperire masivă de 1,9 miliarde de utilizatori de internet în fiecare lună, acoperind 9 din 10 utilizatori de internet.

Platforma sa end-to-end combină tehnologia, creativitatea şi media pentru a oferi brandurilor publicitate mai eficientă, soluţii mai bune de monetizare pentru editori şi experienţe mai bune pentru consumatori. Teads îşi extinde expertiza şi în televiziunea conectată (CTV), oferind o integrare perfectă a soluţiilor sale inovatoare de publicitate într-o strategie omnichannel.

Entitatea sa creativă, Teads Studio, reuneşte 150 de designeri dedicaţi adaptării şi optimizării formatelor de publicitate ale agenţiilor de publicitate.

Toate capabilităţile Teads, inclusiv soluţiile sale cookieless, sunt integrate în interfaţa sa Teads Ad Manager, permiţând campaniilor să fie configurate şi operate cu o simplitate extremă, oferind în acelaşi timp acces prioritar la cele mai mari site-uri de presă şi performanţe fără precedent.

Teads are peste 1.200 de angajaţi în 32 de ţări de pe toate continentele. Pentru a afla mai multe, vizitaţi www.teads.com

Despre VIDAA

VIDAA funcţionează ca o platformă Smart TV incluzivă, încurajând inovaţia prin colaborarea cu peste 250 de branduri din întreaga lume, inclusiv Hisense şi Toshiba. Oferă o experienţă de utilizator premium şi accesibilă, rapidă şi sigură, cu integrarea perfectă a aplicaţiilor TV în direct şi streaming.

Având o acoperire globală, VIDAA ajută publisherii şi partenerii de publicitate să se conecteze cu un public valoros, prin reclama targetate şi interactive pe platforma sa. Biblioteca bogată de conţinut a platformei include o serie de parteneriate cu lideri din industria streamingului, inclusiv giganţi globali precum Netflix, Disney+, Apple TV+, Prime Video, Paramount+, YouTube şi fuboTV. Include, de asemenea, parteneri locali precum Peacock, Tubi, Paramount+, Haystack News în SUA, precum şi alte sute de parteneri pe tot globul.

Având milioane de dispozitive active în întreaga lume, pe un val de creştere, VIDAA este un partener de succes pentru producători de conţinut, branduri, furnizori de conţinut şi advertiseri deopotrivă, din industria Smart TV.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus