Skip to main content

COMUNICAT. Thematic Digital spune că e prima şi singura regie de vânzări din România care ruleaza OriginID - tehnologia ce recunoaşte utilizatorii cross-domain

 
© Kiattisak Lamchan | Dreamstime.com
© Kiattisak Lamchan | Dreamstime.com

COMUNICAT. Thematic Digital anunţă că e singura regie de vânzări din România care a reuşit să dezvolte şi să implementeze OriginID – o tehnologie avansată dezvoltata local de Intelia ce permite recunoaşterea utilizatorilor pe multiple domenii web apartinand aceluiasi publisher. 

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Ce face OriginID atât de special?

Într-un context în care ecosistemul digital se confruntă cu schimbări majore în privinţa confidenţialităţii datelor şi eliminarea cookie-urilor terţe, OriginID vine ca o soluţie revoluţionară. Aceasta permite identificarea utilizatorilor pe diverse domenii web, oferind o viziune clară şi coerentă asupra comportamentului acestora, fără a compromite securitatea datelor personale.

OriginID asigură că utilizatorii sunt recunoscuţi într-un mod sigur şi eficient, permiţând advertiserilor să livreze campanii targetate şi personalizate, fără a sacrifica integritatea datelor.

Thematic Digital este singura regie de vânzări din România care utilizează o tehnologie de acest calibru, consolidându-şi astfel poziţia de pionier în programatică avansată. Prin OriginID, Thematic oferă partenerilor săi acces la cea mai sofisticată tehnologie din industrie, care optimizează campaniile publicitare prin targetare precisă şi performanţă sporită.

Această inovaţie nu doar îmbunătăţeşte rezultatele campaniilor pentru advertiseri, ci şi creează oportunităţi semnificative pentru editori, facilitând monetizarea conţinutului digital într-un mod mult mai eficient şi transparent.

Chiar dacă Google a revenit asupra deciziei de a elimina complet cookie-urile terţe (en third party cookies), punerea controlului în mâinile utilizatorilor în ceea ce priveşte opţiunile de targetare duce, în esenţă, la acelaşi rezultat.

Diferenţa majoră este că, de această dată, Google evita sa fie responsabil de posibilele consecinţe negative pe care schimbările din industrie le-ar putea genera. În acest nou context, tehnologia avansată oferită de OriginID devine şi mai valoroasă pentru partenerii Thematic Digital, facilitând o tranziţie eficientă şi conformă cu noile reguli ale pieţei.

Andrei Ursuleanu, Head of Growth, Thematic Digital:

"OriginID reprezintă un pas crucial în evoluţia tehnologiei programatice din România. Suntem mândri că Thematic Digital este pionierul acestei soluţii inovatoare, care nu doar că aduce un plus de eficienţă pentru advertiseri şi editori, dar protejează şi confidenţialitatea utilizatorilor. Aceasta ne plasează în avangarda regiei de vânzări digitale şi ne permite să oferim partenerilor noştri o experienţă unică şi personalizată."

Adrian Cioroianu, Intelia - Founder OriginID

"Dezvoltarea OriginID a fost un proces complex şi inovator, gândit să ofere o soluţie sigură şi eficientă în contextul eliminării cookie-urilor terţe. Tehnologia noastră nu doar că recunoaşte utilizatorii pe multiple domenii, dar o face într-un mod care respectă integritatea şi confidenţialitatea acestora.

Suntem încântaţi că putem oferi această soluţie avansată în premieră pe piaţa din România."

Sasha Ispas, Head of Programmatic, Thematic Digital

"Într-o lume digitală aflată într-o continuă evoluţie, Thematic Digital rămâne dedicată dezvoltării celor mai moderne soluţii pentru a răspunde nevoilor în schimbare ale pieţei. Cu OriginID, regia noastră nu doar că anticipează tendinţele, ci setează noi standarde pentru viitorul publicităţii digitale, asigurând o experienţă optimizată şi relevantă pentru toţi partenerii din ecosistem."

Foto: Dreamstime.com

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus