Skip to main content

COMUNICAT. United Media Services îşi consolidează departamentul de Data & Analytics, prin cooptarea de noi specialişti cu expertiză avansată în echipă

 
COMUNICAT. United Media Services îşi consolidează departamentul de Data & Analytics, prin cooptarea de noi specialişti cu expertiză avansată în echipă

COMUNICAT. Viitorul aparţine digitalului şi tehnologiei, iar industria de media locală nu face deloc excepţie.

Publicitate

Cu cât agenţiile pot oferi mai multe servicii specializate, în pas cu dezvoltarea rapidă a inteligenţei artificiale, automatizării şi procesării datelor, cu atât acestea vor putea oferi soluţii personalizate companiilor pe care le reprezintă, ajutând la creşterea business-ului acestora.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Într-un moment în care industria de digital marketing evoluează puternic, iar atenţia tuturor se îndreaptă către subiecte precum privacy-first şi cookieless, United Media Services şi-a propus să vină în susţinerea partenerilor săi cu servicii complete de data & analytics.

De la audit, strategie măsurare şi implementare tracking folosind platforme specifice (Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google Big Query) până la Data Visualization şi Data Analysis.

Pentru a asigura un proces corect şi complet de colectare, segmentare şi analiza a datelor, dar şi pentru a respecta reglementările de privacy, agenţia de media full-service a continuat să îşi consolideze departamentul de digital marketing cu noi membri specializaţi în servicii de data & analytics, cel mai nou pas fiind alăturarea UX Studio în calitate de partener.

UX Studio este o companie specializată în Analytics, UX şi Optimizarea conversiilor, fondată şi coordonată de Eugen Potlog, unul dintre cei mai cunoscuţi specialişti în Data & Analytics din România.

„Observăm la nivel internaţional tendinţa companiilor de a se baza din ce în ce mai mult pe date. În acelaşi timp, şi instrumentele de marketing îşi pun bazele tot mai mult pe tehnologii de AI & Machine Learning care au şi ele nevoie de date.

Prin parteneriatul cu United Media Services ne propunem să oferim soluţii complete de tracking prin care să asigurăm colectarea datelor astfel încât acestea să fie corecte, complete şi în acord cu consimţământul utilizatorilor, pentru ca acestea să poată fi folosite optim atât în cadrul instrumentelor de marketing, cât şi în cadrul companiilor, atunci când au nevoie de insight-uri pentru a lua decizii strategice şi de business,” a declarat Eugen Potlog, Founder & Chief Optimizer la UX Studio.

La rândul ei, Carmen Mihaiu, Head of Performance United Media Services, a spus:

„În urma schimbărilor de privacy sau de tehnologie,  vrem să ne asigurăm în primul rând că eficienţa investiţiilor tuturor partenerilor noştri în advertising nu are de suferit. 

Am format echipe de oameni cu experienţă, am creat parteneriate cu cei mai buni consultanţi din industrie, am adăugat tool-uri, şi multă energie şi continuăm această provocare echipaţi cu tot ce ne trebuie pentru a obţine rezultate remarcabile.

Ceea ce lipseşte în prezent în România în cadrul agenţiilor de media este perspectiva analizei de date, un aspect pe care noi la United Media Services ne propunem să punem un accent foarte mare.

Spre deosebire de agenţiile specializate, noi deţinem intern date de audienţă inclusiv de pe mediile non digitale, aspect foarte important în optimizarea campaniilor, prin urmare cuprindem în analize o perspectivă 360, nu axată doar pe digital.”

Despre United Media Services

United Media Services este o agenţie de media full-service, cu un departament dedicat serviciilor de digital precum performance marketing, data & analytics sau programmatic.

Agenţia lucrează în prezent pentru mai mult de 80 de clienţi şi 100 de branduri din categorii dinamice şi pline de provocări, precum retail, pharma, telecom, e-commerce, FMCGs, financiar sau auto.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

sus