Skip to main content

COMUNICAT. Vocalio, aplicaţia câştigătoare a hackatonului social organizat de Kaufland, a ajuns la 12.000 de utilizatori

 
COMUNICAT. Vocalio, aplicaţia câştigătoare a hackatonului social organizat de Kaufland, a ajuns la 12.000 de utilizatori

COMUNICAT. Când dorinţa de a contribui în mod concret la îmbunătăţirea procesului de integrare a persoanelor cu dizabilităţi la locul de muncă şi pasiunea pentru IT se întâlnesc, rezultă Vocalio, o aplicaţie mobilă care le poate reda persoanelor cu deficienţe de auz şi vorbire posibilitatea de a comunica uşor şi simplu cu toţi cei din jur.

Publicitate

Vocalio poate fi descărcată din Google Play, urmând să fie disponibilă, în curând, şi în App Store, pentru utilizatorii de iOS. Aceasta a ajuns în scurt timp de la lansare la 12.000 de utilizatori.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Aplicaţia a fost concepută ca urmare a provocării lansate de Kaufland România tuturor pasionaţilor de IT. Prin intermediul competiţiei Accessibility Hackathon, aceştia au putut contribui la crearea unor soluţii care să ajute, în mod real, persoanele cu dizabilităţi la locul de muncă sau în procesul de aplicare.

Iniţiativa retailerului face parte din mai amplul proiect A.C.C.E.S. (Angajare de Candidaţi cu Cerinţe şi Evoluţii Speciale), alături de dotarea magazinelor cu echipamente special concepute pentru persoanele cu dizabilităţi sau trainingurile periodice organizate la nivel intern pentru integrarea noilor colegi în echipă.

„Stă în puterea noastră ca angajatori să creăm premisele pentru ca persoanele cu dizabilităţi să aibă o viaţă profesională în adevăratul sens al cuvântului, să se integreze în echipe şi să fie recunoscute pentru valoarea pe care o aduc în companie” a declarat Adina Teleucă, Employer Branding Coordinator, Kaufland România.

„Tocmai de aceea, ne-am dorit să venim în sprijinul acestora, prin intermediul unei competiţii în premieră pentru noi, prin care să găsim soluţii inovatoare care să îi ajute în integrarea pe piaţa muncii”, continuă aceasta.

Premiul cel mare, în valoare de 16.000 de dolari, a fost câştigat de echipa Needs Assistance, care a creat aplicaţia mobilă – Vocalio. Aceasta se bazează pe selectarea unor imagini sau cuvinte care transmit în mod vizual şi auditiv ceea ce utilizatorul nu poate să spună interlocutorului.

Datorită funcţiilor integrate, precum chat cu funcţie dublă care permite vorbirea şi scrierea pentru o conversaţie completă, a categoriilor predefinite, a vocii personalizate şi a designului intuitiv, aplicaţia facilitează comunicarea nevoilor utilizatorilor în orice context.

„Tehnologia şi dorinţa de a ajuta alţi oameni ne-au adus împreună. Comunicarea este un aspect foarte important în vieţile noastre, de aceea ne-am decis să creăm o aplicaţie mobilă care ajută oamenii cu dizabilităţi de vorbire să comunice mai uşor”, au declarat membrii echipei Needs Assistance.

Competiţia maraton a fost comunicată, pe parcursul a aproximativ şase săptămâni, prin diverse tactici de comunicare, de la marketing digital, email marketing şi spoturi radio, până la PR tradiţional, ajungând astfel la peste 1.500.000 de persoane, la nivel naţional.

„Sunt proiecte care prin implicaţiile lor pot contribui decisiv la o schimbare în bine. Fără îndoială, acesta se numără printre ele. Suntem recunoscători că am putut să venim cu expertiza noastră în comunicare şi că am adus la viaţă, alături de toată lumea implicată, această iniţiativă.

Ne dorim ca Accessibility Hackathon să devină o tradiţie şi să le arate tuturor că, în ciuda tuturor provocărilor care pot apărea mai devreme sau mai târziu, ţine doar de noi să schimbăm lucrurile. Să ştim că azi am devenit puţin mai buni ca ieri”, a declarat a declarat Teodor Hedeşiu, Head of Consumer Lifestyle Division, McCann PR.

Accessibility Hackathon a fost conceput ca o extensie a acţiunilor demarate de Kaufland România în ceea ce priveşte diversitatea, printre care se numără lansarea programului A.C.C.E.S. (Angajare de Candidaţi cu Cerinţe şi Evoluţii Speciale), dotarea magazinelor cu echipamente special concepute pentru persoanele cu dizabilităţi sau trainingurile periodice organizate la nivel intern pentru integrarea noilor colegi în echipă.

Până în prezent, peste 350 de persoane cu dizabilităţi, din oraşe precum Bucureşti, Cluj-Napoca, Sibiu, Satu Mare, Oradea s-au alăturat echipei şi se bucură de un loc de muncă potrivit abilităţilor lor, de sprijinul colegilor şi de o viaţă socială mai bună.


Echipa Kaufland: Estera Anghelescu (Recruiting & Employer Branding Director), Adina Teleucă (Employer Branding Coordinator)

Echipa McCann PR: Teodor Hedeşiu (Head of Lifestyle Division), Alexandra Mocanu (Account Executive), Andra Radu (Junior Account Executive), Ximena Stanciu (Junior Account Executive), Alin Bîrlădeanu (DTP).

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus