SPECIAL Totul despre Digital Outdoor. Pentru că este Anul Nou, un episod special, o retrospectivă a lui 2024 cu Dio Boacă, de la Phoenix Media.
Cum a fost 2024, pe scurt?
- piaţa de outdoor ajunge, în România, la aproximativ 50 de milioane de euro, adică 6-7% din piaţa totală. Un procent bun.
- la nivel mondial, vorbim de alte cifre absolute, dar în materie de procente, e prima dată când piaţa globală a depăşit "Sindromul 5 percent", adică a trecut de 5% din piaţa totală
- ecranele video, adică Digital Outdoor au fost motorul. De ce? "Îţi permite să stai la masă cu granzii, cu televiziunea, cu online-ul, pentru că Digital Outdoor îţi oferă aceleaşi posibilităţi".
- un alt avantaj major: faptul că pe ecrenele video un mesaj ajunge într-un timp foarte scurt, de la câteva zeci de secunde la doar câteva minute. Orice format html5 poate fi preluat fără probleme
Pe scurt, anul 2024 a fost unul bun, chiar dacă nu a fost uşor, concluzionează Dio Boacă.
Ce spune Dio Boacă despre frământările politice ale toamnei, aici: ne-a trecut glonţul pe la ureche. Nu am fost nici la pandemie speriat ca de data asta!" E bine economia, e bine şi publicitatea!
VIDEO. Cât de bun a fost 2024 pentru industria de Outdoor?