VIDEO. Cinci premii pentru România la festivalul Cannes Lions, cel mai important eveniment ce premiază creaţia publicitară. Patru dintre premii au fost atrase de grupul McCann (McCann Bucureşti, MRM România si UM România), iar unul a fost adjudecat de Media Investment, ca agenţie de media, pentru o campanie Telekom.
McCann a luat două premii Silver şi un premiu Gold pentru proiectul Piaţa la Drum gândit pentru Mastercard, dar şi un Bronze pentru o campanie Rom.
Agenţia McCann Worlgroup Romania are 39 de premii la festivalul Cannes Lions.
Media Investment a luat un Bronze pentru campania „The Online Park”, semnată de Leo Burnett. De notat că acest proiect a câştigat marele premiu la Gala Effie Awards 2021.
VIDEO. Campania Piaţa la Drum pentru Mastercard (două premii Silver şi un Gold)
VIDEO. Rom Buzz - Potential sponsor of major cancelled events
VIDEO. The Online Park
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu