AloShop, compania de teleshopping a trustului Intact, a împlinit şapte ani.
Compania are un nou site - aloshop.tv şi un nou slogan - ”Ca să-ţi fie mai uşor!”. Înainte era „Comanzi şi recomanzi”.
De asemenea, în septembrie AloShop vine şi cu o „campanie promoţională destinată clienţilor săi: cei care fac cumpărături în valoare de minimum 299 de lei, primesc unul dintre cele mai îndrăgite produse AloShop”, spun reprezentanţii trustului Intact.
Pe AloShop se pot găsi următoarele categorii de produse: bucătărie, curăţenie, slăbit şi frumuseţe, casă, sănătate, sport şi fitness, grădină şi timp liber.
“În contextul perioadei actuale şi a modificării fundamentale a obiceiurilor de consum, AloShop s-a adaptat nevoilor pieţei şi a lansat noi produse inteligente, special concepute pentru a simplifica viaţa. Sub sloganul <Ca să-ţi fie mai uşor>, vrem să le demonstrăm clienţilor noştri că atunci când totul pare complicat, mereu există o variantă care îţi poate face viaţa mai uşoară şi care te ajută să petreci mai mult timp alături de cei dragi”, a declarat Denisa Preda, CEO AloShop.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Trimite un comentariu