Andi Moisescu este noua imagine a brandului Rowenta Romania în categoria Home Cleaning, anunţă compania.
În cadrul campaniei intitulate "Ia-ţi weekendul înapoi instant cu Rowenta", Moisescu prezintă cum şi-a „recapturat” zilele de sâmbătă şi duminică, prin intermediul produselor de curăţenie Rowenta.
Care este „secretul” lui Moisescu?
Conceptul reclamelor?
Potrivit campaniei, statutul de „superstar” nu îi oferă lui Andi Moisescu scutiri de la responsabilităţile casnice, însă produsele „silenţioase şi rapide” ale companiei germane îl „scapă” de ele, reprezentând „secretul” acestuia la starea lui perpetuă de relaxare, de pe ecrane, cât şi de acasă.
Ulterior, cu timpul economisit de la curăţenie, Andi ajunge să relaxeze alături de familie, prieteni, pasiuni şi vizionarea de meciuri sportive, „chit că e de bine, chit că e de rău”.
VIDEO. Spotul Rowenta cu Andi Moisescu
Autor: Alexandru Aruşilor alexandru.arusilorpaginademedia.ro
Cine schimbă subiectul? Că tu ai adus vorba de nulitatea aceea de serial. Una dintre puținele producții care mai au o fărâmă de succes, pentru că face ceea ce știe Pro TV cel mai bine să facă: să mențină românii proști.
Și chiar te rog să vii cu un link. De la un site de încredere dacă se poate. Nu de la unul care anunță în mod eronat moartea unei persoane.