ARBOmedia, regie de vânzări pentru canale media locale şi specialist în domeniul influencer marketing, a lansat în septembrie un departament dedicat proiectelor CSR (Corporate Social Responsiblilty - Responsabilitate socială corporativă).
Departamentul vine în întâmpinarea unui număr din ce în ce mai mare de companii care se implică în finanţarea şi dezvoltarea unor demersuri privind cauze sociale şi umanitare.
Departamentul CSR al ARBOmedia va facilita, prin intermediul partenerilor săi din media locale sau din zona creatorilor de conţinut, comunicarea diverselor iniţiative din domeniile sociale sau umanitare întreprinse de organizaţii nonguvernamentale, asociaţii, fundaţii sau entităţi economice care sunt angrenate în astfel de proiecte.
Nevoile crescute de comunicare constatate în ultima perioadă în această direcţie au creat necesitatea constituirii unui departament specializat în astfel de operaţiuni, departament ce va fi coordonat de Alia Volocaru, Sales Manager în cadrul companiei, cu o vastă experienţă în aria Corporate Social Responsibility, anunţă compania.
ARBOmedia, regie de vânzări de peste 25 ani pentru mai mult de 150 de entităţi media locale (radiouri, televiziuni, website-uri) şi un jucător important în piaţa de influencer marketing în ultimii 6 ani, colaborând în această perioadă cu peste 300 de creatori de conţinut.
Compania este o prezenţă activă în industria publicităţii din România, activând ca regie de vânzări pentru canale media locale şi ca specialist în domeniul influencer marketing
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro