Pro TV lansează o nouă emisiune-concurs. Se numeşte Batem palma?, însă postul nu a oferit detalii legate de debut sau cine va prezenta show-ul.
Televiziunea a anunţat începerea pregătirilor pentru producţia show-ului, dar şi lansarea înscrierilor. Sunt acceptaţi toţi cei care au peste 18 ani şi „sunt decişi să îşi încerce norocul, la un joc de intuiţie, plin de adrenalină şi neprevăzut“, scrie protv.ro.
Emisiunea are la bază formatul internaţional Deal or no deal, distribuit de Banijay – Creative Networks şi creat de Endemol Shine, au mai spus reprezentanţii Pro TV.
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, Deal or no Deal va fi produsă pentru Pro TV de aceeaşi companie cu care face Survivor, şi anume Acun Medya.
Cum se joacă Batem palma?
Emisiunea are la bază formatul internaţional Deal or no deal, distribuit de Banijay – Creative Networks şi creat de Endemol Shine.
Scopul fiecărei ediţii este ca un concurent să descopere şi să plece acasă cu o sumă cât mai mare, deschizând pe parcurs toate cutiile misterioase existente în joc. Câştigurile puse la bătaie sunt în lei, iar suma primită variază în funcţie de prestaţia concurentului pe parcursul show-ului.
Drumul unui concurent în emisiune se încheie în momentul în care acesta alege să... bată palma şi să accepte fie una dintre ofertele băncii, fie să deschidă ultima cutie aflată în joc, câştigând suma aferentă.
Pro TV nu a anunţat o dată de lansare, ci doar că show-ul va fi difuzat în curând. De asemenea, nu a oferit detalii nici despre cine va fi prezentator sau ce slot orar va ocupa.
Formatul, făcut în România de Kanal D şi în Moldova cu Dan Negru
Deal or no Deal a mai fost pe piaţa românească la începuturile postului Kanal D. În 2008, emisiunea se numea "Accepţi sau nu" şi era prezentată de Cove.
O emisiunea cu titlul Batem Palma (făcută după un alt format: Let's make a deal) a fost difuzată de Antena 1, în 2002, cu Dan Negru prezentator.
Dan Negru prezintă însă, de opt ani, şi formatul Deal or no Deal (sub titlul "Da sau nu") pentru piaţa din Moldova, la Prime TV.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii
-Soby (SobySobea)
Mie mi-ar place să revăd După 20 de ani la PRO TV, dar cu un alt titlu, dar formatul rămâne același. Măcar ar reveni și Pândaru la PRO TV numai dacă pleacă de la Digi 24 și vine și Negruțiu după el, dar din păcate, sunt zero șanse să revină După 20 de ani la PRO TV! La PRO TV mă uit doar pentru filme și atât.
-Soby (SobySobea)
Copii ca si Umor Sec, ca si Ultimul Trib, ca si Dans Zero, ca si Varciulica, ca si Mangalita.
De Roast Zero nimic ? Batut de turcisme pe comercial. Acolo nu ai curaj sa comentezi postac ?
Se pare că emisiunile concurs au început să apară ca ciupercile după ploaie după succesul Ce spun românii, altfel nu se explică apariția emisiunilor Prețul cel bun, Jocul cuvintelor și acum al acestui show (care mai degrabă pare să fie un înlocuitor în grilă pentru Imperiul Leilor sau un concurent pentru Dan Negru). S-a mai întâmplat ceva similar, dar cu emisiunile de anduranță fizică (ex: în toamna din 2018, fiecare din cele 3 mari televiziuni avea câte o astfel de emisiune, după succesul Exatlon, și anume Pro TV Ninja Warrior, Antena 1 Ultimul trib și Kanal D, care a continuat cu al doilea sezon din Exatlon).
Deci o aberație de a mea a fost nimerită. :-)
Zi postacule de Roast Zero. Parca laudai emisiunea. Cum sa te bata turcismele pe comercial ? Cum postacule ? Cum ?
Zi de Roast Zero. Sub MaterChef. Dezastru !
Prin "prime-time" mă refer de la 20:30/21:30 cel mult
P.S.
Merge și în prime-time!!!! Nu înțeleg de ce unii sunt atât de sceptici la acest model de "golden age" al televiziunii...
Pentru tineri e ceva nou!