Skip to main content

Jocurile Olimpice de la Paris, cifre-record pentru Eurosport şi platforma Max. Care au fost sporturile preferate ale românilor

 
Jocurile Olimpice de la Paris, cifre-record pentru Eurosport şi platforma Max. Care au fost sporturile preferate ale românilor

Warner Bros, compania care deţine canalele Eurosport şi platforma de streaming Max, anunţă cifre-record după Jocurile Olimpice de la Paris, pentru care compania a deţinut toate drepturile de difuzare, în toată Europa, inclusiv România. 

Publicitate

Compania anunţă că românii au avut acces la absolut toate competiţiile din cadrul Jocurilor Olimpice. Warner Bros anunţă numărul de ore petrecut de români pe TV şi pe platforma Max

Mai exact, pe Max a fost urmărit un număr total de peste 1.4 milioane de ore de la Jocurile Olimpice, în România.

În plus, şi televiziunile din România au raportat cifre în creştere. „Eurosport 1 şi Eurosport 2 au adus împreună un reach de peste 5 milioane, cu 26% mai mult comparativ cu Jocurile Olimpice Tokyo 2020, iar fiecare telespectator unic a urmărit în medie 4.6 ore de la Paris 2024”, mai anunţă Warner Bros. 

Cele mai urmărite sporturi ale românilor (pe baza orelor urmărite) la Eurosport 1 au fost atletismul, înotul şi gimnastica artistică, iar la Eurosport 2, telespectatorii au preferat tenisul, handbalul şi voleiul.

Şi site-ul Eurosport.ro a raportat cifre în creştere faţă de olimpiada de la Tokyo din 2021. A avut 1.34 milioane de vizitatori unici pe durata Jocurilor Olimpice Paris 2024 (+118% comparativ cu Tokyo 2020) şi peste 7.6 milioane de page views (+144% vs. Tokyo 2020).

La nivel mondial, pe toate platformele Warner Bros, inclusiv Max, au fost urmărite şapte miliarde de minute.

Duminică, 4 august, Warner Bros a înregistrat în Europa un record de 600 de milioane de minute urmărite într-o singură zi pe platformele de streaming

Odată cu lansarea aplicaţiei de streaming Max în 25 de ţări europene, Paris 2024 a fost prima ediţie “de streaming” a Jocurilor Olimpice din Europa, cu o audienţă mai mare, care a urmărit mai mult conţinut olimpic, pentru mai mult timp decât oricând pe platformele WBD, anunţă compania.

Alte cifre ale olimpiadei de la Paris: 

  • Un reach cumulat de peste 215 milioane, cu 23% mai mare decât la Jocurile Olimpice Tokyo 2020 (+40 milioane). Acest rezultat include Max, discovery+ (platforma nu este disponibilă în România), televiziunile Eurosport şi televiziunile free-to-air din Norvegia, Suedia şi Finlanda.

Audienţă streaming
 

  • Peste 7 miliarde de minute au fost urmărite pe platformele de streaming pe parcursul Jocurilor Olimpice - de şase ori mai multe decât la Tokyo 2020.
     
  • O zi record: duminică, 4 august, WBD a înregistrat în Europa un record de 600 de milioane de minute urmărite într-o singură zi de abonaţii Max şi discovery+. Ziua a cuprins finala probei masculine de 100 m, meciul Novak Djokovic vs. Carlos Alcaraz pentru medalia de aur la tenis masculin, ultima zi de întreceri la înot şi cursa feminină de ciclism pe şosea.
     
  • De patru ori mai mulţi oameni au urmărit Jocurile Olimpice în regim de streaming pe platformele Warner Bros. Dscovery, inclusiv Max şi discovery+, comparativ cu ultimele Jocuri Olimpice de vară.

Abonaţi streaming

  • Numărul noilor abonaţi pe platformele de streaming a depăşit numărul abonaţilor pentru întreaga ediţie Tokyo 2020 după doar patru zile de competiţie la Paris (sâmbătă, 27 iulie - marţi, 30 iulie 2024).
     
  • S-a înregistrat un număr record de noi abonaţi pe platformele de streaming pe perioada Jocurilor Olimpice; cu 77% mai mulţi decât la Tokyo 2020.
     
  • Sâmbătă, 27 iulie, a doua zi după festivitatea de deschidere a Jocurilor Olimpice, WBD a înregistrat cel mai mare număr de noi abonaţi pe platformele de streaming într-o singură zi în Europa.

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus