FOTO. A început votul pentru viitorul vizual al brandului de staţiune Mamaia. Sunt propuse pentru vot 11 variante, pe care Paginademedia.ro le prezintă în continuare.
Concursul pentru vizualul de brand vine după ce, anul trecut, o variantă prezentată oficial s-a dovedit a fi cumpărată dintr-o bază de imagini. După o singură zi, Primăria Constanţa a renunţa la acea primă soluţie.
Detalii, în continuare:
Pentru vizualul de brand al staţiunii Mamaia sunt propuse, într-o listă scurtă, 11 variante, cu logo grafic şi slogan. Într-o a doua etapă, vor rămâne trei finaliste, din care se va alege câştigătorul.
După problemele de anul trecut, de data aceasta selecţia a fost făcută de un juriu format din oameni cu experienţă în publicitate şi în marketing. Printre aceştia, Mihai Bârsan (preşedintele Consiliului de Brand Turistic Naţional), Felix Tătaru, creativii Mihai Gongu şi Mihai Coliban, bloggerul Cezar Dumitru sau Răzvan Luca (Untold).
Regulamentul prevedea 10 propuneri dar, pentru că a fost egalitate de punctaj, au intrat 11 la vot.
GALERIE FOTO. Cele 11 propuneri pentru brandul Mamaia
Cum se votează?
Publicul poate vota varianta preferată pe site-ul Concurs Logo Mamaia. Din punct de vedere tehnic, se poate vota o singură dată.
Care sunt următorii paşi? Cine îi decide?
Votul de pe site se va desfăşura până pe 4 martie. Pe lângă votul publicului, cele 11 variante. vor intra în runda a doua de jurizare, urmând criteriile: 1. exprimarea brandului (40%); 2. impact (40%); 3. portabilitate (20%).
Practic, există un vot al publicului şi un punctaj pe care îl va da juriul.
În etapa a treia a concursului, cele 3 propuneri finaliste vor putea fi îmbunătăţite pe baza feedback-ului juriului.
Propunerea câştigătoare va primi cu 26.000 de lei (aproximativ 5.000 de euro) iar alte două finaliste vor fi recompensate cu câte 12.000 de lei (adică 2.500 de euro).
Juriul
Un istoric cu probleme: primul brand Mamaia, luat de pe stock. Anulat după o zi
Concursul pentru noul vizual de brand al Mamaia vine după ce, anul trecut, o variantă prezentată publicului s-a dovedit... cumpărată de pe o bază de imagini. După nunmai o zi, Primăria Constanţa a renunţat la noul logo, după cum scria StartUpCafe.
Istoria primului brand, via HotNews:
În vara anului trecut, se anunţa, scria HotNews, că "staţiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand, inclusiv un nou logo şi un slogan, realizate la iniţiativa Organizaţiei de Management al Destinaţiei (OMD) Mamaia-Constanţa, o asociere constituită de autoritatea locală şi patronatele din turism, pentru gestionarea activităţilor de promovare."
Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa (OMD) a plătit pentru această operaţiune 80.000 de lei fără TVA (aproape 20.000 de euro).
Managerul firmei căreia i-a fost atribuit contractul de identitate de brand - Blue Sky Advertising - a recunoscut că logoul a fost cumpărat de pe site-urile de stock, dar menţiona că "am lucrat foarte mult la manualul de identitate".
Vizualul cu probleme:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro