Google şi Lidl, împreună cu Asociţia HEM, au lansat o campanie de susţinere a donării sânge. George Buhnici şi Irina Rimes se numără printre influencerii care iau parte la inţiativă.
Campania se numeşte „#DateToDonate. Împreună donăm speranţă” şi va dura până pe 15 decembrie. În online va fi promovată de:
- Denis Roabeş (solistul formaţiei The Motans)
- Irina Rimes
- George Buhnici
- Jamila
- Alex Cozma (Atenţie, Cad Mere!)
- Cristian Presură
- Mihai Alexandru Hash
Ei vor filma mesaje de promovare a donării de sânge, în fiecare video urmând să participe o pereche de vedete, pentru a încuraja donarea împreună cu o persoană apropiată. Pentru început, ei s-au reunit într-un video de lansare a campaniei:
Google anunţă că va investi 100.000 de dolari pentru promovarea clipurilor pe Youtube, iar Lidl România va oferi primilor 5.000 de donatori cupoane de cumpărături în valoare de 100 de lei, utilizabile prin aplicaţia Lidl Plus.
Pentru a se înscrie în campanie, donatorii trebuie să intre pe pagina dedicată a platformei n-avemsange.ro (deţinută şi administrată de Asociaţia HEM) unde trebuie să încarce o poză cu dovada donării - codul şi data din carnetul de donator sau adeverinţa din ziua donării.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii