
„Buzz House: The Movie 2” a fost cel mai urmărit film românesc în primul weekend de la lansare. Ce producţie internaţională l-a depăşit?
Buzz House 2 a adunat 112.735 de spectatori în weekendul de lansare. Cu aceste rezultate, a fost pe locul 1 la categoria filme româneşti, dar pe locul 2 la nivel general.
Cine a avut mai mulţi spectatori? Blockbusterul internaţional „Minecraft”, produs de Warner Bros, după jocul cu acelaşi nume.
Lansat oficial pe marile ecrane pe 15 aprilie, „Buzz House: The Movie 2” reia universul construit în jurul reality-show-ului Buzz House, dar merge pe structura narativă a primului film, lansat în 2024.
Filmul este produs de Selly Media Network, în parteneriat cu Vidra Productions, şi distribuit de Vidra Distribution.
Andrei Şelaru (Selly), producător şi actor principal:
„După experienţa primului film, ne-am dorit să ridicăm nivelul pe toate planurile – de la scenariu, la filmări şi până la produsul final. S-a muncit enorm, iar reacţiile publicului ne arată că tot acest efort a meritat. Oamenii au rezonat cu vibe-ul filmului şi au venit în număr uriaş la cinema.”
În „Buzz House: The Movie 2”, Selly revine într-o ipostază complet nouă: după ce se trezeşte din comă, descoperă că nu mai poate minţi. Ce pare iniţial un blestem se transformă, în viziunea lui Costi – prietenul său oportunist – într-o oportunitate virală. Împreună încearcă să reînvie show-ul Buzz House, dar totul scapă rapid de sub control, într-un amestec haotic de reality, comedie, horror şi dramă. Rezultatul? O aventură pe muchie de cuţit şi un film imposibil de anticipat.
Filmul păstrează structura narativă a primului „Buzz House”, dar aduce un suflu nou: un cast extins, o locaţie complet diferită şi o abordare complexă, atât din punct de vedere scenaristic, cât şi vizual.
Din distribuţie fac parte: Tina Duceac, Albert NBN, Imogen, Miruna Rumina, Noua Unspe, Vlada Bernevec, Grigore Avram, Rinu, Davidenko, Alexia Ale, Theo, Dilinca, Costi Max şi Drăcea.
Andrei Şelaru (Selly), producător şi actor principal:
„Deşi niciunul dintre noi nu e actor de meserie, cred că tocmai asta e farmecul Buzz House: ne-am jucat pe noi înşine.
Am fost sinceri, autentici şi ne-am pus în cele mai absurde situaţii cu toată energia. Publicul a rezonat cu asta, a râs alături de noi şi a venit în număr uriaş la cinema. Reacţiile ne confirmă că oamenii au vrut să vadă exact asta.”
Formatul original Buzz House a început ca un reality-show pe YouTube, unde a adunat milioane de vizualizări şi două sezoane complete. Ulterior, primul film a ajuns pe Netflix, unde s-a clasat pe locul 1 în topul celor mai vizionate titluri din România săptămâni la rând.