Skip to main content

Începe o nouă ediţie a show-ului Buzz House, dedicat creatorilor de conţinut. Participă Vlad Neamţu, fost concurent iUmor, Dia Condurache şi Ana Petcu

 
Începe o nouă ediţie a show-ului Buzz House, dedicat creatorilor de conţinut. Participă Vlad Neamţu, fost concurent iUmor, Dia Condurache şi Ana Petcu

Buzz House, reality-show-ul în care influencerii locuiesc împreună în aceeaşi casă şi se confruntă cu tot felul de provocări, revine cu cea de-a treia ediţie.

Publicitate

Evenimentul cu influenceri va avea loc la Snagov, iar filmările se vor desfăşura în perioada 15-25 iunie.

Începând cu luna iulie, pe pagina oficială de YouTube a proiectului, cei care sunt interesaţi de ce vor face influencerii, vor putea viziona 10 episoade despre cele mai importante şi amuzante momente petrecute în casă de către concurenţi.

Gazdele acestei ediţii vor fi Denis Matroş, câştigătorul celei de-a doua ediţii Buzz House şi owner al Academiei de TikTalk şi Cezara Cristescu, creator de conţinut în zona de fashion şi beauty şi omul din spatele proiectului Behind. 

Ce creatori de conţinut vor participa la ediţia de vară a show-ului Buzz House?

  • Dia Condurache
  • Vlad Neamtu, participant iUmor
  • Ana Petcu, fostă participantă iUmor
  • S1KE
  • Delia Degan
  • Robynet 
  • Luana Genevieve
  • Adi Istrate
  • Skarlet 
  • Costi Max

Ei sunt cei care au răspuns provocării Global Talent United şi GLOBAL RECORDS de a crea cel mai engaging şi creativ conţinut pentru brandurile implicate în proiect, în timp ce trebuie să facă faţă unor adevărate provocări fizice, psihice şi emoţionale.

Claudiu Ilioiu, Head of Global Talent United:

"Ne bucurăm că acest proiect a ajuns la cea de-a 3-a ediţie. Este un proiect pe care dorim să îl îmbunătăţim de la sezon la sezon şi să aducem în faţa publicului content fresh şi relevant de fiecare dată.

Şi pentru această ediţie am pregătit o serie de surprize şi doresc să mulţumesc tuturor partenerilor care susţin acest proiect."

Din 15 iunie, pe canalele de Instagram (https://www.instagram.com/buzz.house/) şi Tik Tok (https://www.tiktok.com/@buzzhousegeneration) ale proiectului, dar şi pe cele ale concurenţilor, se va putea vedea ce se ascunde în spatele creării unui conţinut viral în social media şi cum ajunge un material de la forma lui brută la cea pe care o vedem pe ecranul telefonului.

Citeşte şi: Reality show-ul cu influenceri „Buzz House”, marca Global Records, ajunge la ediţia a doua. Cine va participa

 

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus