Skip to main content

VIDEO. România, un singur premiu la cel mai puternic festival de publicitate, Cannes Lions. Care a fost campania câştigătoare

 
Kritchanon Srisawai | Dreamstime.com
Kritchanon Srisawai | Dreamstime.com

Anul acesta, România a atras un singur premiu la cel mai mare festival de publicitate Cannes Lions. Premiul, un leu de bronz, a mers la McCann Worldgroup şi UM România pentru campania „Magistrala Poftei” realizată pentru lanţul de restaurante fast-food KFC. 

Publicitate

Este vorba despre o campanie inedită, în care principalul vehicul publicitar a fost...harta de la metroul din Bucureşti. Creatorii campaniei au descoprit că traseul metroului are forma unui copan de pui. 

KFC şi McCann au denumit linia „Magistrala Poftei”, în cadrul unei campanii inedite, care a îndemnat călătorii să interacţioneze cu harta făcând turul copanului şi să câştige premii la restaurantele KFC din proximitatea staţiilor de pe magistrală.

Campania “Magistrala Poftei” a fost premiată şi cu un Silver Effie la Gala din Bucureşti, cu o săptămână înaintea festivalului de la Cannes. 

Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group:

„Festivalul Cannes Lions nu este doar despre creativitate la superlativ, ci şi implementare impecabilă şi schimbare de percepţie.

Combinaţia se regăseşte din plin în Magistrala Poftei, campania care a pus KFC, la propriu, pe harta consumatorilor. Drumul de la o idee amuzantă la o campanie eficientă şi un premiu la Cannes nu a fost simplu. De aceea, le mulţumim agenţiilor McCann Worldgroup Romania şi UM Romania, parte din echipa care a transformat acest proiect în realitate.” 

Cătălin Dobre, CCO & Co-CEO McCann Worldgroup România:

„KFC are o reţetă secreta pentru pui, dar nu şi pentru Cannes. Reţeta premiului de anul acesta constă în multă muncă, o echipa foarte unita şi ambiţioasa şi o cultură creativă cu un ADN de inovaţie. Leul de la Cannes nu este o surpriză, ci rezultatul firesc al calităţii constante livrate de o comunitate de oameni foarte pasionaţi.
Avem o relaţie de peste 11 ani cu KFC şi ne bucurăm de fiecare moment care ne dă un motiv de sărbătorit împreună.”

Ioana Zamfir, CCO MRM Romania:

„Magistrala Poftei sau până unde te poate duce un copan văzut într-o zi în centrul celui mai tare outdoor din tara - harta de la metrou. În cazul nostru, ne-a dus până la Cannes.
O campanie care găseşte o echipă sudată agenţie-client într-un vârf de formă şi care ne învaţă puterea de a descoperi un lucru care era mereu acolo.
Cel mai bun lucru e că am creat un unbreakable bond dintre brand şi consumatori, o găselniţă care va trăi atât cât va fi Metrorex - odată ce l-ai văzut, nu mai poţi să nu-l vezi.”

Victor Croitoru, CEE Strategy Director UM Romania

„Ca strategie, este foarte important pentru noi să găsim subiecte noi de conversaţii prin media între consumatori şi mărcile din portofoliul nostru. Iar această campanie reuşeşte să spargă barierele conversaţiei şi se adaugă eforturilor noastre la UM România de a demonstra că inovaţia în folosirea canalelor de media poate aduce rezultate de business şi impact favorabil în indicatorii de brand.

Suntem foarte fericiţi să adăugăm premiul de la Cannes seriei de premii Effie, globale şi locale, şi celor în festivalurile internaţionale de media, Festival of Media Global pe care le-am câştigat împreună cu KFC în ultimii 10 ani.” 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Anonim Anonim
    Emisiunea „Acces Direct” a suferit o pierdere neașteptată, după 11 sezoane de succes. Reporterul Radu Rotaru a decis își încheie colaborarea cu Antena. Anunțul a fost făcut chiar de el, pe rețelele sociale.

    Sursa: https://www.tvmania.ro/radu-rotaru-si-a-dat-demisia-de-la-acces-direct-antena-490536
  • Eori Eori
    Festivalurile Trebuie Să Dispară Definitiv Din Lume, Deoarece Sunt Numai Drogați, Drogate, Curve, Curvari Acolo, I-ar Asta Promovează Satanismul:

    https://youtu.be/2Qt1JIWjazs?si=s0ziqdCdqVdY4ieQ


    Oamenii Și Copiii Ar Trebuii Să Nu Se Mai Ducă Nici-o Dată La Festivaluri De Muzică, Deoarece Muzica Se Poate Asculta Și Acasă, În Căști Cu Fir, Ori Altceva Dar La O Intensitate Mică A Sunetului Pentru A Nu Deranja Pe Alții Și Altele.




    Trimiteți Mai Departe Aceste Informații Pentru A Ajunge La Cât Mai Multă Lume.

Trimite un comentariu

sus