Skip to main content

FOTO. Campanie inedită. Cum s-a legat un brand de pâine de mesajul „Nu uita să iei pâine”. Cui aparţine mesajul

 
FOTO. Campanie inedită. Cum s-a legat un brand de pâine de mesajul „Nu uita să iei pâine”. Cui aparţine mesajul

„Nu uita să iei pâine”. De săptămâni bune, toată ţara a fost împânzită cu panouri publicitare cu un mesaj simplu: „Nu uita să iei pâine”. Fără nicio altă menţiune. Al cui este mesajul?

Publicitate

Până să afle sursa, un brand românesc de pâine s-a „agăţat” de mesajul devenit deja celebru, într-o campanie inedită de marketing contextual.

Este vorba despre „Manea Brutarul” care a lansat de mai bine de o săptămână în online o campanie în care alături de panourile „Nu uita să iei pâine” au fost adăugate mesaje simpatice de la Manea Brutarul. 

Astfel mesajul „Nu uita să iei pâine” este continuat cu: 

„Am luat deja Manea Brutarul, pâine recomandată de Dr. Sonia Burtic, Nutriţionist”

„Cum aş putea să-l uit vreodată? Manea Brutarul, cel cu reţeta curată”

sau cu „Gustul bun nu se uită! Manea Brutarul, pâine sănătoasă şi gustoasă”. 

FOTO. Campania Manea Brutarul

Campania de comunicare a fost gândită de agenţia Prodan Communication, cea care se ocupă de comunicarea Manea Brutarul. 

Elena Prodan, fondatoarea agenţiei Prodan Communication, pentru Paginademedia.ro:

„Ne-am dorit să aducem o execuţie creativă, care să pună zâmbete pe buze celor din comunitatea Manea Brutarul şi să aducem cât mai mulţi oameni alături de noi.

A fost evidentă apariţia mesajului: Nu uita să iei pâine, un mesaj pe care îl apreciem foarte mult şi care s-a conturat foarte bine în piaţă şi am apreciat că acest context este favorabil pentru execuţii de marketing contextual.

Iar dacă ar fi să vorbim despre un punct forte, cu siguranţă este parteneriatul pe care îl avem cu clienţii care este real un power team. Pe scurt, meritul este al clientului pentru abordare, implicare şi deschidere către comunicare.”

Mihai Măruţă, fondator Manea Brutarul, a declarat la rândul său:

„Ne-am dorit un brand aproape de oameni, o comunicare caldă care să ajungă în sufletele oamenilor. De aceea, contextul de a face umor şi de a spune da unei iniţiative creative de comunicare a fost bine venit în lumea lui Manea Brutarul.

Claudiu Măruţă, fondator Manea Brutarul:

„Ne dorim ca mesajul nostru să ajungă la comunitatea noastră de oameni care cu siguranţă apreciază o invitaţie respectuoasă la umor. Felicităm iniţiativa campaniei Nu uita să iei pâine, un mesaj important pentru comunitate.”

Al cui este mesajul „Nu uita să iei pâine”

Mesajul „Nu uita să iei pâine” apare pe sute de panouri în toată ţara. S-au făcut multe speculaţii pe subiect, inclusiv că ar fi vorba de Kaufland.

Contactaţi de Paginademedia.ro, reprezentanţii Kaufland au confirmat că este vorba de „un teaser pentru o nouă campanie de marketing Kaufland”. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus