Pro TV anunţă că a folosit Inteligenţa Artificială pentru noua campanie de primăvără, care ilustrează informaţii din producţiile televiziunii.
De data aceasta, compania a folosit Inteligenţa Artificială pentru toate ID-urile de post ale producţiilor din grila de primăvară, transmite televiziunea.
FOTO. ID-urile de post realizate cu ajutorul Inteligenţei Artificiale
Vasile Alboiu, Creative Director PRO TV:
„AI-ul, dincolo de abordările emoţionale, se dovedeşte clar o unealtă extraordinară în multe domenii, de la medicină la media. Am vrut să punem la treabă această unealtă şi să explorăm noi direcţii în care să implicăm creativitatea.
Rezultatele au fost foarte interesante şi ne-au făcut să înţelegem poate şi mai mult cât de importantă şi deloc replicabilă e creativitatea umană. Sigur că toate încercările au fost făcute mai rapid cu AI-ul decât lucrând manual, însă asta ne-a permis să gândim mai bine, să avem mult mai clar ceea ce ne dorim şi să putem articula într-un mod general valabil rezultatul. Acum avem mult mai mult timp să „rafinăm” execuţiile, însă, factorul uman, inspiraţia, au rămas în continuare şi fac, cu adevărat, diferenţa.”
Ca în orice misiune de pionierat, erorile sunt inerente, dar fac parte din procesul de invăţare. Inteligenţa Artificială deja ocupă un loc din ce în ce mai important în viaţa noastră... şi nu e decât începutul”.
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro