Skip to main content

Mihai Rait, Dorel din Las Fierbinţi, într-o campanie la termopane: "rigoarea germană" vs. "modul românesc"

 
Mihai Rait, Dorel din Las Fierbinţi, într-o campanie la termopane: "rigoarea germană" vs. "modul românesc"

Actorul Mihai Rait Dragomir (Dorel din Las Fierbinţi) este personajul principal din noua campanie „rigoarea germană stă bine în casele românilor” a companiei germane producătoare de soluţii de tip PVC pentru ferestre şi uşi, VEKA. Campania conţine elemente de satiră la adresa românilor.

Publicitate

Cu o interpretare „creativă”, „într-un ton of voice amuzant şi prietenos”, care „pariază pe umor”, noua campanie VEKA pentru TV, online şi social media, semnată de Jam Session Agency şi amplificată pe reţelele sociale de Oxygen, încearcă să desluşească ce se întâmplă atunci când „rigoarea germană” a produselor sale intră în locuinţele românilor şi ajunge în contact cu „modul românesc” de a face lucrurile.

„Românilor le este greu să renunţe la multe dintre obiceiurile lor româneşti bine înrădăcinate”

Cum e explicat conceptul campaniei?

„Românii sunt atraşi în multe situaţii de lucrul nemţesc, convinşi fiind că este sinonim cu calitatea” - de la maşini, la fotbal, bere sau un loc de muncă într-o companie germană, însă tot acestora „le este greu să renunţe la multe dintre obiceiurile lor româneşti bine înrădăcinate”, chiar dacă „se bucură de avantajele unui produs bine făcut” – respectiv al produselor companiei VEKA, care îndeplinesc „rigoarea germană”.

VIDEO. Spotul TV al VEKA cu Mihai Dragomir

În reclama care apare pe TV, actorul Mihai Rait Dragomir joacă rolul unui român care şi-a instalat recent profile pentru ferestre şi uşi termoizolante de clasă A de la VEKA, „în toată casa”, iar acum încearcă să integreze în propriul stil de viaţă un mod mai riguros, deşi, când se trezeşte dimineaţă, îşi face, „ca tot românul”, o cafea la ibric.

„Şi cum profilele VEKA vin la pachet cu calitatea nemţească, personajul a început să asimileze şi să aplice rigoarea germană în toate activităţile pe care le desfăşoară.

Spre exemplu, când se trezeşte dimineaţa, îşi face ca tot românul o cafea la ibric, dar este preocupat să măsoare cafeaua măcinată pe care o pune în linguriţă cu o precizie absolută, specifică mai degrabă nemţilor”, potrivit VEKA.

Galerie foto: meme-urile campaniei VEKA cu Mihai Rait

Autor: Alexandru Aruşilor alexandru.arusilorpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus