Skip to main content

VIDEO. Voxa, Netflixul audiobook-urilor, campanie de promovare pe 23 de televiziuni. Platforma are şi o nouă imagine

 
VIDEO. Voxa, Netflixul audiobook-urilor, campanie de promovare pe 23 de televiziuni. Platforma are şi o nouă imagine

Platforma de audiobook-uri Voxa, un business românesc cu planuri de dezvoltare la nivel internaţional, lansează prima campanie TV dedicată streamingului de audiobook-uri, dar vine şi cu o nouă identitate vizuală. 

Publicitate

Campania este una de amploare, urmând ca spoturile să fie difuzate pe 23 de staţii generaliste şi de nişă, în perioada 16 februarie - 15 martie, după cum au anunţat reprezentanţii platformei. Spoturile de imagine vor fi însoţite şi de alte cinci spoturi de produs, care prezintă o selecţie de titluri din catalogul Voxa. 

Conceptul campaniei este inspirat de ascultătorii care aleg audiobook-urile pentru că transformă cititul într-o experienţă şi stimulează imaginaţia.Pornind de la acest beneficiu, cele două spoturi de imagine ale campaniei prezintă personajele în activităţi de zi cu zi care sunt transformate în poveşti neaşteptate atunci când sunt însoţite de o carte audio.

Nota execuţională a celor două spoturi de imagine se foloseşte de limbaje cinematografice binecunoscute ale genurilor Romance şi Thriller (două dintre categoriile cele mai accesate în aplicaţia Voxa) pentru a dramatiza ideea că personajul devine atât de captivat de poveste încât universul realităţii şi cel al cărţii se contopesc, spun reprezentanţii Voxa. 

 

FOTO. Voxa are şi o nouă identitate vizuală

Odată cu campania de imagine, brandul lansează şi o nouă identitate vizuală care uneşte universul cărţilor, cel al streamingului audio.

Noua identitate vizuală, conceptul creativ şi execuţia spoturilor sunt semnate de MRM, iar producţia a fost realizată de către Luca’s Art Film, sub viziunea regizorului Ovidiu Păun, proaspăt întors în România după mai mulţi ani de proiecte în afara ţării.

FOTO cu vechea şi noua identitate vizuală Voxa

  • Vechea imagine Voxa
  • Noua identitate vizuală Voxa

Alecsandra Roman, CMO la Voxa

„Ca lider al categoriei ne propunem să investim în creşterea notorietăţii şi popularităţii audiobook-urilor, dar într-o manieră care să inspire şi să stârnească interesul pentru acest format.

Storytelling-ul ne defineşte ca produs şi ne dorim ca şi campaniile de comunicare să fie poveşti cu care te bucuri să te întâlneşti. Am început anul cu o călătorie în timp alături de Teatrul Radiofonic şi nostalgia primelor poveşti ascultate, iar răspunsul audienţei a fost unul imediat şi plin de emoţie. Continuăm cu un twist din universul cinematografic şi vom continua să explorăm multe alte unghiuri pe parcursul anului.”

Campania de imagine include o serie de spoturi TV, o campanie outdoor, iniţiative de PR şi o serie de parteneriate care se vor desfăşura până la sfârşitul anului sub umbrela „Transformă orice moment într-o poveste”.

Oana Ştirbu, Senior Brand Manager la Voxa:

„Când eşti un brand la început de drum într-o categorie nouă, este important să ai o abordare axată pe funcţionalitate, dar să găseşti şi un unghi emoţional prin care să transmiţi care este povestea produsului tău. Asta am încercat să suprindem în cele două spoturi: experienţa de a pătrunde într-o poveste bine scrisă, de oriunde şi oricând.”

Platforma Voxa, peste 300.000 de utilizatori activi

Voxa este liderul aplicaţiilor de streaming pentru audiobook-uri şi e-book-uri din România, cu peste 300.000 de useri activi în 2023, la doar doi ani de la lansare.

În prezent, platforma Voxa cuprinde peste 70.000 de titluri (audiobook şi e-book în limba română şi în limba engleză) cât şi cea mai mare colecţie de audiobook-uri în limba română din lume.

Peste 50.000 de români care locuiesc în străinătate sunt ascultători activi de audiobook-uri în limba română, arată rezultatele studiului „Piaţa de carte digitală din România”, prima cercetare de piaţă dedicată audiobook-urilor şi e-book-urilor din România, realizată de către Voxa în mai 2023.

Voxa colaborează cu peste 40 de edituri de renume local şi internaţional printre care şi Litera, Corint, Trei, Humanitas, Curtea Veche, Niculescu, For You şi Harper Collins.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus