Skip to main content

COMUNICAT. Premieră: Teads livrează de 8 ori mai multă atenţie pentru reclame decât reţelele sociale, conform unui studiu cross-channel desfăşurat de compania Haleon în Europa Centrală şi de Est

 
COMUNICAT. Premieră: Teads livrează de 8 ori mai multă atenţie pentru reclame decât reţelele sociale, conform unui studiu cross-channel desfăşurat de compania Haleon în Europa Centrală şi de Est

COMUNICAT. Teads, platforma media globală care conectează advertiseri cu publisheri de top, anunţă rezultate remarcabile obţinute în urma unui studiu recent de măsurare a atenţiei pe mai multe platforme digitale, desfăşurat în Europa Centrală şi de Est, pentru brandul Corega Quantum deţinut de compania Haleon. Acest proiect confirmă importanţa crescândă a măsurării precise a atenţiei şi a optimizărilor, într-o lume în care conţinutul publicitar se luptă să atragă atenţia utilizatorilor şi să genereze memorabilitate.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Care a fost metoda utilizată de Teads? S-a folosit algoritmul predictiv oferit de Lumen (o soluţie terţă parte) pentru a măsura atenţia utilizatorilor în mod comparativ în Teads versus alte două platforme digitale utilizate de brandul Corega ca parte a campaniei lor.

Rezultate obţinute:

În cadrul acestei campanii, Teads a generat de 8 ori mai multă atenţie decât Platforma 1 şi a avut o performanţă egală cu Platforma 2. Mai mult, Teads a depăşit Platforma 2 la durata de vizualizare a ad-ului (dwell time) şi a generat o rată de vizualizare de peste două ori mai mare faţă de Platforma 1.

De asemenea, din punct de vedere al eficienţei, costul per o mie de secunde de atenţie (aCPM) plasează Teads între Platforma 2 şi Platforma 1.

Aceste descoperiri reafirmă focusul Teads asupra inovaţiei şi poziţia sa de leadership în publicitatea digitală, oferind clienţilor şi partenerilor media instrumente esenţiale pentru a naviga prin complexitatea peisajului publicitar. Prin prioritizarea Atenţiei ca indicator important al performanţei, deschidem accesul la  promovarea unui ecosistem de marketing digital cu mai mult impact şi mai eficient.

„Teads transformă modul în care percepem eficienţa publicităţii online. Dincolo de AI, focusul pe atenţie este cea mai importantă tendinţă pe care am observat-o în ultima vreme. Datorită unor astfel de cercetări, avem ocazia să comparăm eficienţa media nu numai în ceea ce priveşte costul, ci şi implicarea utilizatorilor, asigurând un nivel semnificativ mai ridicat de atenţie.

Aceasta nu este doar o schimbare de paradigmă, ci şi începutul unei revoluţii în măsurarea eficienţei marketingului digital”, a declarat Agata Czech, Digital Director Digital CEE la Haleon.

Katarzyna Kabiesz, Insights Director CEE la Teads, a adăugat:

„Valorificarea parteneriatului nostru strategic cu Lumen Research şi tehnologia unică ce măsoară rata de atenţie în campanii în timp real le permite clienţilor noştri să măsoare şi să compare uşor şi rapid nivelul de atenţie al utilizatorilor obţinut pe diferite platforme media. Drept urmare, această soluţie deschide oportunităţi majore pentru optimizarea şi gestionarea performanţei campaniilor online pentru clienţii şi partenerii noştri din agenţiile de media.”

Despre Teads:

Teads, The Global Media Platform, este cea mai mare platformă premium care conectează advertiserii şi agenţiile de publicitate cu cei mai importanţi publisheri la nivel global, ajungând la o audienţă de aproape 1.9 miliarde de oameni în fiecare lună.

Platfoma „end-to-end” Teads oferă un ecosistem sustenabil, care conectează brandurile şi consumatorii într-un mod non-intruziv. Tehnologia Teads livrează experienţe de publicitate interactive către utilizatorii finali, rezultate garantate pentru branduri şi o soluţie de monetizare avantajoasă pentru editorii de conţinut, sprijinind astfel jurnalismul de calitate.

Teads livrează rezultate pentru branduri, agenţii şi publisheri de top cu ajutorul unei echipe de peste 1.200 de specialişti în 50 de ţări. Pentru mai multe informaţii, accesaţi: www.teads.com

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus